2010.11.29. 13:20| Szerző: Chipie

említettem már, hogy imádom a nagyfiamat? Bár igazából nem tudom eldönteni, hogy rajta röhögünk-e a legtöbbet, vagy valamelyik tesóján, de a tegnap estét abszolút viszi. Mert  bár genetikailag abszolút igazolható eredetű a kommunikációs kényszere, mégis kezdi súrolni az elviselhetetlenség küszöbét, magyarán szólva folyamatosan pofázik, de tényleg, már kezdjük azzal gyanúsítgatni, hogy áttért a bőrlégzésre, tegnap este vacsora közben egyszerűen nem bírta abbahagyni,

anyaanyaugyehogyazeszkimókiglubanlaknak,tudodolyanjégbőlkészültsátorban,ésanya

abbanhogyhogynemfáznak,apaapaképzeldemlékszelmilyenjeditrajzoltamtegnapazóvodában,

tudodazafehérsisakosnaésképzeldazegyolyanűrlénnyelharcoléppen,amelyiknekháromfejeés

hatszemevanésalábaolyanmintegybékatappancsdeakezeteljesenemberiésazértrajzoltam

olyanramertarragondoltamhogyazzalsokkaljobbantudküzdeni,ésanyamilennehaaházunkha

akkoralennemintegyfelhőkarcolóéshakihajolnánkazablakonakkorlátnánkarepülőketismega

madarakatisésugyehogyhanagyonszárazfátteszünkösszeegykupacbaakkoregynagyítóvalis

megtudjukgyújtaniazokatperszecsakhanagyonerősensütanapmert...

igen, kisfiam, emlékszem, de most már egyél szépen!

 okésanyaeszemdeugyehogyevésnélkülkibírjaazemberkéthétigisdevíznélkülmegcsakkétnapig

mertatestünkiszonyúfontosalkotóelemeavízésezértkellolyansokatinni,demosthogyvanez,

holvannakasejtekbenavízmolekulákottköztükvagybennükvagyholférelbennünkazasokvízés

emlékszelapaamikorlementünkabalatonraésottvoltazabácsiakinekugyanolyankékautójavolt

mintavincééknekegyébkénttudtahogyavincééknekmegvanaklóncsillagrombolódenemazamit

amúltkormutattamazújságbanhanemazamitépítettünkamúltkorcsakaabalszárnyalattnemegy

hanemkétkilövővolt,érted,és...

gyerek, most már egyél, könyörgöm!

eszemanyanemlátodmostisteleaszámdeegyébkéntazhogyvanhaegyűrhajópontkikerülazűrben

egyaszteroidátakkorkellindexelnievagynemamúgyanyapontosanmikellahhozhogyvalakiautót

vezethessenmertazttudomhogyvannakolyanfelnőttekisakikneknincsjogosítványusdeneked

ésapánakisvandenekemmajdcsaknagykorombanlehetésanyaarragondoltam,tudodmire,arra

hogyvacsorautánrajzolhatnánkközösenegynagysztárvórszosrajzotdemondjukolyat,tudod

milyetanya,olyathogymondjukterajzolodmegaklónharcosokaténmegadroidokatutdodmelyik

akedvencdroidomanyaazamelyikgurulniistudés...

ááááááááááááááááááááááááá! :-)))

 

és így tovább, egyszerűen lelőhetetlen, az apjával már sírtunk a röhögéstől, már ő is röhögött saját magán, de nem bírta abbahagyni, akkor mondtam, hogy játsszunk olyat, hogy a kaja legvégéig nem szólalhat meg, na ez pár percig ment, akkor odajött és pantomimezni kezdett, azon megint beborulva röhögtünk, mert olyanokat csinált pl hogy odaállt elém, mutatóujjal megbökdöste a homlokát, majd bal kézzel brékelni kezdett, mint egy dzseko-imitátor, majd amikor tíz perc vinnyogás után még mindig nem jöttünk rá hogy ez mi akar lenni, elmondta, hogy a következőt akarta elpantomimezni: Apa, apa, emlékszel arra, amikor a Balatonon olyan nagy hullámok voltak?

Újabb öt perc csendet sikerült nagy nehezen kicsikarnunk tőle, ami alatt próbáltunk kommunikálni a maradék, jóval lassabb gyermekeinkkel, de közben is folyamatosan mutogatott, majd befejeztük a vacsorát, kimentem cigizni, és mire visszajöttem, elémpattant egy táblával, amire ezt írta:

ANYAUGYEIGAZ HOGY KINÁBAN UGY KÖSZÖNEK AZ EMBEREKK HOGY MEGHAJOLNAK?

 

Kérem, én ott leültem a földre, és annyira röhögtünk, hogy fájt a hasam, imádom, egyszerűen imádom :-))))

 

Címkék: pömpöllér  |   | 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr492481048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szoeke 2010.11.29. 13:59:07

kifolyt a szemem :D de akkoris végig olvastam baszki :D

Chipie 2010.11.29. 14:02:14

hát hallgatni pont ilyen élmény :-))) csak ott az agysejtjeidet érzed egyesével kipukkadni :-)

paramami 2010.11.29. 17:11:10

:DDDDD
csúcs:)
ismét jót nevettem, és annyira tudom milyen, amikor ennyit beszél :)
tábla...:D
kéééééééész
:D
végem van
:)

csibie 2010.11.29. 22:30:37

Te egy hős vagy! az én fiam is ennyit és így, levegővétel nélkül dumál de engem egy idő után idegesít. Elkezd zsongani az agyam és leáll, nem tudok több infót befogadni pedig válaszolni is kell. :)

Check 2010.11.30. 19:35:50

És milyen jól ír!!!

rézi, a nyúl 2010.11.30. 20:58:32

miért nem ment suliba???? tud olvasni, így ír??? elképesztő! testileg érett és mindenből optimálisat kapott. miért miért??

Chipie 2010.11.30. 23:05:15

@rézi, a nyúl: azért nem ment iskolába, mert érzelmileg nem volt rá érett, az értelmi szintje alapján már tavaly is mehetett volna, ír olvas számol meg tök okos, de mostanra higgadt le, már alig vannak indulatkitörései, sokkal szociálisabb, empatikusabb, türelmesebb, ezek sokkal inkább kellenek a suliba, mint az írás, és tavaly még ezekkel bőven küzdöttünk, ha nem úgy ment valami rögtön, ahogy ő akarta, csapkodott meg dühöngött, egy pillanat alatt megértett minden feladatot, de nem volt türelme végigcsinálni, összecsapta, szóval az óvónőkkel egyetértésben hagytuk még egy évet érni, és én nagyon örülök neki, mert most már biztos vagyok benne, hogy jól fogja magát érezni elsőben, és sokkal kevesebb frusztráció lesz számára ez az egész
Plusz én azt is gondolom, hogy ez az utolsó évünk, amikor lazulhatunk, amikor elég nyolckor kelni és még akkor is együtt reggelizik a család és utána elsétálunk az oviba, ha úgy alakul, itthon tartom őket, az iskola már sokkal keményebb.

Juccanya 2010.12.01. 09:04:52

Mintha az én nyolcévesemről olvastam volna. Sosem értem meg, hogy van ez. Felébresztem reggel, lemászik az ágyáról, és egy perc nem telik el, de már kezdődik, hogy: "anya, képzeld...". Én pedig tejeskávéval a kezemben próbálok kilátni a csipáim mögül, és elképzelni... :)

Check 2010.12.02. 16:52:47

@Chipie: Abszolút jól látod. Az iskola nagy rabszolgaság. Beérni MINDEN NAP 8 előtt, bepakolt táskával, kész házi feladattal, tesi és rajzcuccal, uzsonnával. Szerintem mindig én várom jobban a nyarat :D
süti beállítások módosítása