2008.12.19. 14:57| Szerző: Chipie

avagy hurrá, végre vettünk egy új sütőt! Mióta beüzemeltük, ájult csodálattal figyeljük a benne készített dolgokat, és hát újra kell kalibrálnom a sütési szokásaimat, mert már hozzáidomítottam őket a fostalicska régi sütőhöz, aminek kb egy éve nem működik a hőfokszabályzója, egységesen 300 fokon sütött, illetve égetett mindent, és ez csak az egyik hibája volt, na de holtakról jót vagy semmit, itt az új, légkever, alul süt, felül süt, és még rohadt jól is néz ki

 

de ez mind semmiség ahhoz a tényhez képest, hogy egy óriási nagy kartondobozban szállították, a kölkök azóta a dobozzal személyiségfejlődnek, első nap űrhajó volt, aztán másfél napig bunker, aztán fejreállítottuk, vágtam bele ajtót meg ablakot, azóta ház, tegnap meg azzal szórakoztunk, hogy kollektíve kifestettük, ma, ha hazaér a fiatalember az óvodából, ragasztgatni fogunk rá, úgyhogy továbbra is fenntartom, miszerint a fiserprájsz monnyon le!

 

lakályos, bár komfort nélküli :-)))

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr15831723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norkaa 2008.12.19. 21:40:41

Kőkeményen irigy vagyok ezért a rusztikáért!

Kiss Mama 2008.12.19. 21:55:57

jajdejó ez a sütő! nekem is ígért a párom egyet (hátha olvassa ezt:)
de a játék tényleg mindennél jobb!

csibie 2008.12.20. 21:20:24

Nagyon szuper ez a sütő!
Ami meg a dobozt illeti, nekünk tv-s volt, férj megcsinálta házikónak és több, mint 1 évig lakott a gyerekszobában. Az összes vendéggyerek megőrült érte. :) Nesze neked Fisher Price. :)

Sándor Klára 2019.10.23. 21:02:07

Hogy müxik az a kis óra rajta??? Én használtan vettem és nincs leírásom hozzá, rájönni pedig még nem tudtam pedig okos lány vagyokám!
süti beállítások módosítása