2009.03.12. 09:45| Szerző: Chipie

Tegnap ugyanis az történt, hogy átjött Norka barátnőm, aki enyhén kényszeres típus, és nem bírja a rendetlen, rendezetlen, szabálytalan dolgokat (nem is értem amúgy, hogy miért nem rohan ki sikoltozva tőlünk időnként :-)), és meglátott a Pömpöllér füle mellett lengedezni két hosszú hajszálat, amiket hajnyíráskor ottfelejtettem, vagy akkor még nem voltak ilyen hosszúak, vagy leguggoltak, tudja a frász, a lényeg, hogy Norka azonnal ollót kért, és lenyisszantotta azt a két bosszantó hajat, és azt hittük, ezzel letudtuk a problémakört, az ollót hanyagul elhelyeztük az asztalon és vidáman csacsogtunk tovább. Majd megjelent Lujzika, megsimogattam a fejét, és ledöbbenve érzékeltem, hogy a kezemben maradt egy marék szőke haj. 

Megfrizurázta magát ugyanis a szentem, és még örülhetek, hogy nem a szemét szúrta ki elbújva a fürdőszobában. :-D

Ugyanis az én lányom nem bírja elviselni, ha vele valami nem történik meg, ami mással igen, és ez néha ilyen elképesztő méreteket ölt, ezen most csak nevettünk, a haj megnő, semmi gáz, és nem olyan látványos, elöl vágta le, frufruszerűen féloldalt, de pl két napja, amikor Gergő olyan szarul volt, és ordított és görcsölt és minden, akkor az ő nagyszerű és empatikus nővérkéje túlordította, hogy ő is beteg, neki is fáj a hasa, ő is gyógyszert akar, ő is beteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg!

És én megértem, de valahol mégsem. :-D

 

UPDATE: Norka már életveszélyes fenyegéteseket helyezett kilátásba, ha nem írom le, hogy bár kényszeresnek kissé talán tényleg kényszeres, de éppen ezért azt az ollót, amivel ő levágta Pömpöllér kiálló hajszálait, ő igenis visszatette a helyére, és a Lujzi egy másik ollóval nyírt bele a hajába, nem azzal. Szerkesztőségünk egyúttal ezúton szeretne elnézést kérni a "hanyagul" jelző, és a "Norka" személynév egy oldalon való feltüntetéséért. :-D

Címkék: lujzibujzi  |   | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr44997360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csíkospulcsi 2009.03.12. 11:01:16

Most látom csak, hogy milyen jeles napra ébredtünk!
Boldog szülinapot Gergőnek!!!

Chipie 2009.03.12. 11:15:41

köszi, de azt hiszem elrontottam a számlálót, holnap lesz a szülinapja csak a fiatalúrnak. de köszönjük szépen előre is!

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2009.03.12. 11:38:55

Holnapra is Iste éltesse örömben, egészségben sokáig!

csibie 2009.03.12. 14:49:02

Igaza van a barátnődnek, engem is zavart volna az a hajtincs. :)

mgabi74 2009.03.13. 15:40:53

Isten éltesse a legkisebbet!!
süti beállítások módosítása