2009.01.30. 20:48| Szerző: Chipie

Muszáj megmutatnom, olyan édes, ha megkaparintja a telefont, azonnal a füléhez teszi (na jó, a környékére, ami gyakran a tarkója:-), és gagyarászik bele, miközben fel-alá sétál a lakásban, teljesen vicces a saját viselkedésemet viszontlátni törpeméretben. :-)

Címkék: gergő  |   | 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr24913123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norkaa 2009.01.30. 20:55:39

Jesz, jú'r kjút! :)

paramami 2009.01.31. 12:29:18

:)))
mennyi haja van már!!!
mindenki gyógyuljon meg, úgy szeretnék már menni!!!!!

Judit* 2009.01.31. 17:57:03

Hehe, ilyet az én fiam is játszott, csak épp egyszer az én telefonomat kaparintotta meg, és fel is hívta az egyik barátnőmet (azóta se tudom, mit művelt a billentyűzárral). Mondjuk ő akkor már 1,5 éves volt. Na a lényeg: vagy 15 percet gagyarászott a csajnak, járkált le s fel a lakásban, ahogy szokott, láttam, hogy az én mobilom van nála, de nem vagdosta a földhöz, hát hadd játsszon a drágaságom! A csajnak meg nem volt annyi esze, hogy kinyomja, hanem 15 percen keresztül hallgatta és beszélt neki, hogy vigye oda anyának a telefont! Persze mindezt csúcsidőben. ;-)

Chipie 2009.01.31. 18:23:16

nem rossz :-)
a mobiltelefonokról én is tudnék mesélni, Pömpöllér egyszer úgy eldugta, hogy hetekig kerestük, aztán végül a radiátor és a fal közé beszorítva találtuk meg, egészen lent, alig bírtuk kipiszkálni, a mostanit ugye Lujzika belehajította a vízzel teli fürdőkádba, Gergő meg ezt a múltkor szintn eldugta, és banyek a kenyérpirítóban találtam belegyömöszölve, még jó, hogy nem akkor vettem észre, mikor már bekapcsoltam :-)))

Check 2009.01.31. 21:24:19

Húh! Miket tudnak?!
süti beállítások módosítása