2008.12.23. 22:15| Szerző: Chipie

Mert a karácsonyi hangulat egyelőre olyan messze van, mint az Androméda-köd. Ugyanis.

Először is szeretnék köszönetet mondani a MüPának, amiért a két gyerektelen hangmérnök mellett az egyetlen háromgyerekeset osztja be dolgozni karácsony előtti napokon reggeltől estig, ma egészen éjfélig, és így minden karácsonyi beszerzés rám marad a három kiskorúval, akik közül a legkisebbet ugyan sikerült elpasszolnom egy órára, miután végiggondoltam, hogy lehetek én bármekkora logisztikai zseni, a két kézenfogós kisgyerek plusz babakocsiban ordító Gergő plusz kábé két autónyi beszerzendő kaja, pia, vécépapír, pelenka, tápszer, stb, szóval hogy ezt semmiképpen nem fogom tudni abszolválni, de a túra még a kettővel is necces volt, mert Pömpöllér ma zsírhülye volt, Lujzi meg ugyan lelkes, de hát egy kilós hálós narancs a max terhelés, amit rábízhatok, igaz, azt nagyon büszkén hordozta. Csobánkai extrém sport, ó jee.

Másodszor szintén innen üdvözölném azt a hegyen lakó környékbelit, aki valami vegyszert önthet időnként a vécéjébe vagy valahova, ami miatt a mi emeleti vécénkben átható pöceszag keletkezik, ami szép lassan lesurran a földszintre is, én meg azon kapom magam, hogy a gyerekeim seggét szaglászom, meg a kukákat, majd amikor benyitok a fönti vécébe, konkrétan csípi a szemem a szag, ami fél üveg domestos beleöntése után mérföldekkel rosszabb lesz. Szóval fahéj és szegfűszeg helyett rohadt káposzta, ó jee.

Harmadszor köszönöm drága nagyfiamnak, hogy ma olyan hülye volt egész nap, mint a seggem bal partja, hogy kiszaladt a boltból, amíg a kasszánál fizettem, hogy nekiállt hisztizni meg követelőzni valami kisautóért, hogy fejbeverte a húgát, és hogy este ez az egész abban csúcsosodott ki, hogy miután Gergőt a tervek szerint korán lefektettem, utána lejöttem a gyerekekhez, és szépen megbeszéltük, hogy rendet csinálunk, mert szanaszét szórták a játékaikat, és ha szép rend van, megsütjük a mézeskalácsot, amit szuperanyuként hajnali ötkor gyúrtam be by the way. Persze egyedül pakoltam, mert Pömpöllért túlságosan lekötötte a tesóverés, a kisautópöckölgetés, az űrhajóépítés, amit aztán persze a földhöz vágott, mert nem úgy sikerült, ahogy akarta. Öt-hat felszólítás és kérés után, amire a füle botját nem mozgatta, meguntam, és megeresztettem a fürdővizet, mire bejött reklamálni, hogy akkor mikor sütünk mézeskalácsot. Majd amikor mondtam, hogy nem sütünk mert, rohamot kapott, és ordibálni kezdte, hogy deigen deigen! rámvágta a fürdőszobaajtót meg rugdosni kezdte, mire már sajnos nálam is elszakadt a cérna, utánaszaladtam és a seggére vertem egyet idegből, persze zokogás, rettenetes bűnbánat és szomorúság, de ahogy kitettem a lábam a fürdőszobából, visszanéztem, és már a Lujzi fejére öntötte a vizet, este az ágyban meg feltette azt a kérdést némileg morcosan, hogy miért kell a gyerekeknek azt csinálniuk, amit a felnőttek mondanak. Ó jee.

És persze ezenkívül örvendezek, mert Gergőnek ömlik a taknya, és csak idáig háromszor ébredt fel este hét óta, Lujzi úgy köhög mint egy tbc-s szamár, Pömpöllér meg lájtos taknyozás mellett fosott ma kettőt.

Ó jee.

Címkék: személyes ünneplős  |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr56839129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiss Mama 2008.12.23. 22:56:08

jaj, annyira átérzem, illetve átérezném, ha nem csak egy kultúrgyerekem lenne, aki még ráadásul többnyire (!) ott van, ahova tesszük.
de azért drukkolok és remélem, sőt tudom, hogy ha mindennel elkészültök, boldogságos lesz a gyertyagyújtás. kívánok annyi szépet, amennyit csak lehet!

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2008.12.24. 07:21:02

Ó, nem ilyen Karácsonyt kívántam nektek! :( A MüPa monnyon le!

paramami 2008.12.24. 09:07:05

:))
bocs...
én is tudom, hogy nagyon boldog lesz nektek is a Karácsony és mindenkinél eljön majd a hangulat és tudom / naná, hogy tudom/ milyen írtózatosan szar napokon át egyedül a gyerekekkel, főleg Karácsony előtt-közben.
imádom őket és Boldogot Nektek!
és senki ne legyen beteg, mert hamarosan megyünk :DD
süti beállítások módosítása