2010.06.05. 22:13| Szerző: Chipie

csak gyorsan, mert nagyjából gyilkolós kedvemben vagyok, a lány jobban van, annyira jobban van, hogy láztalan és csicsergős, szóval tuti vírus volt, annál is inkább, merthogy most a kicsinek van második napja ugyanolyan magas láza, mondjuk őt ez nem veri le a lábáról, Hulk nem lázas, a láz Hulkos, mint tudjuk, melegnek éreztem, és már eleve ahhoz hogy megmérjem a lázát, el kellett kapnom, majd utána pislogtam, hogy jéé 39.4, adtam neki gyógyszert, mondtam neki, hogy feküdjön le, de elrohant röhögve és kiment motorozni, miközben emlékeim szerint én 39.1 fokos lázzal effektíve haldokoltam, de hát végül is már nem vagyok meglepve :-) Hülyén hangzik, hogy örülök az ő lázának, mert nyilván nem, csak annyiban, hogy bizonyítja, hogy nem a Lujzinak volt valami titkos tüdőütőérrepedése vagy egyéb miazmája, hanem csakegy rohadék vírussal pingpongozik a család.

Ja, a gyilkolós kedvem meg azért van, mert az uram kivett az automatából 150.000 forintot csekkekre, majd egy huszáros lendülettel kirántotta a zsebéből a boltban - gondoljuk legalábbis - , és elvesztette. Élni tudni kell baszki....ez most kábé annyira jött jól, mint mókusnak az erdőtűz...

Megyek is aludni mufurcan, azért még szeretném megköszönni az érdeklődéseket meg a "voltmárilyenmásnakiséstúlélte" -sztorikat, sokat segítettek a lelkiállapotomon. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr522059407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erenya 2010.06.06. 02:47:09

íííííí... részvét...

örülök, hogy a kiscsibe jobban van, aggódtam érte.
Hajrá, Gergő, ez a gyerek már nem is Hulk, hanem Chuck Norris, ha benyúl a konnektorba, ő üti meg az áramot :D

Check 2010.06.07. 18:23:43

Naív a kérdés, tudom, de hátha...: meglett-e a pénz?
A gyógyulásnak, meg örülök.

MaMy 2010.06.07. 20:52:43

Hörrr... ne gyilkold le, csak kicsit!
Örülök, hogy Lujzi jobban van!

Chipie 2010.06.08. 11:07:42

@Check: :-) hát persze hogy nem lett meg, nem is hittem benne....mindegy, ez van, éhen nem halunk, csak hát nem tudunk nem arra gondolni, hogy ennyi pénzt mi mindenre költhettünk volna el értelmesen....

MaMy : csak úgy általában volt gyilkos kedvem, emberre egyáltalán nem haragudtam, inkább sajnáltam, tök pocsékul érzi magát, én hamarabb továbblépek az ilyesmin, ez van és kész, megoldjuk. :-)

És ma már Lujzi ment óvodába! :-)

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.06.08. 19:09:23

Szia Chipie!
Eddig meghúztam magam itt a tömegben, de ma olvastam valamit, ami szerintem Neked is tetszene, főleg egy ilyen gyilkolós hangulatban:
mokalista.blog.hu/2010/06/08/gyermekaldas
A kis Hulknak azért jobbulást!

Chipie 2010.06.10. 22:56:40

@mickie: köszönöm, konkrétan szétröhögtem az agyam, és minden másodikban magamra ismertem nagyjából :-D
süti beállítások módosítása