2009.02.10. 14:08| Szerző: Chipie

Anya, a Gergő megint lopik! -mondja az én lányom, és igaza van, a kis gazficok most már nagyon felér mindent, és ami az asztal peremétől nincs legalább 20 centi távolságra, azt azon nyomban lerabolja, legyen az teli pohár víz, kenyérvágó kés, tarhonyával teli tányér, legómentőautó, szegény lepusztított, legyalult, elejétől megfosztott számítógépünket is folyamatosan betámadja, és amikor rászólok, angyali fejet vág, és mondja, hogy NE-NE-NE!!!

 

Hoppá, lebuktam!!

 

 

naaa, anya, csak ezt az egy gombot hadd nyomjam meg!!

 

 

Legalább a kártyabeolvasót megszereztem!

Címkék: gergő  |   | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr40934645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nesztelencsiga · http://admin.freeblog.hu/profile/23244/ 2009.02.10. 23:03:59

ezen mindig ökre elképedek, hogy gergő csak három hónappal idősebb az enyémnél, és mennyivel felnőttebbnek tűnik :) (tudom, nem hasonlítgatok, g előbbre jár a koránál, az enyémnél meg a korrigáltat kell számolni, de akkor is :))

amúggy meg off, de forwardoltam neked a választ a rendes címedre is még akkor, ha azt sem kaptad meg, tököndöföm magam, vagy valami.

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2009.02.11. 08:19:40

Műszaki a gyerek, nnnnnnna! Mit fosztanátok meg az érdeklődési körétől?! Jó, hogy harcolva kell akkor megszereznie a napi betevőt! :D

Csíkospulcsi 2009.02.11. 11:14:52

@nesztelencsiga: nyugi, én is lehidaltam már párszor, mert az én Bulcsúm 5 hónappal idősebb Gergőnél, és mozgásban nem tud annyit, mint Gergő. De ahogy írod, nekünk, koraanyáknak tilos (lenne) hasonlítgatni.

Pömpöllér ovizik? Remélem onnan már eltűntek a vírusok és a bacik! Mi lesz a farsangon?

Chipie 2009.02.11. 11:51:34

nem csak koraanyáknak tilos hasonlítgatni, az időre született gyerekeknél is óriási eltérések lehetnek, mind a normál skálán belül.
Gergő tényleg húzós, én csak a tesóihoz viszonyítom, és elképesztő korán csinál mindent, pont ma akarok írni erről, hogy lehet hogy ez már azért is van, mert harmadik gyerek, de Lujzi pl ennyi idősen még épp hogy csak mászott, ez meg rohangál meg kardozik.

nesztelencsiga, a rendes címemre megkaptam, ne döfjél semmit sehova, csak még nem faragtam választ! :-)

csíkospulcsi, Pömpöllér 2 napja oviban, egészen hihetetlen :-) Az ovis farsangról lemaradtunk, a múlt héten volt, de 28-án lesz felnőtt farsangi buli, és arra eljöhet, és kalóz lesz - remélem, bár harcolunk a témán, lehet hogy megfőz egy jedi lovagra :-D

Check 2009.02.11. 13:48:14

Hihetetlenek a pasik! Hogy képesek már ennyi idősen rácuppanni a technikára? És még ha lenne értelmes magyarázata a dolognak... Egy lány nyilván babázik, meg főz, mert 10ezer éve is ezt csinálta, szóval jól belénk van kódolva. Na, de ki látott számítógép alakú mammutot, vagy kukásautó alakú kardfogú tigrist? (Azt nem ér visszakérdezni, h nem olyan alakú mammutot, v tigrist látott-e valaki? ;-) )
Imádnivaló a karpek, na.

Check 2009.02.11. 13:49:08

Kr.., Kr.., Krapek..
süti beállítások módosítása