2009.01.31. 10:40| Szerző: Chipie

Mivel a szobalány aznap kimenős volt, a grófnő arra kényszerült, hogy saját maga vasalja ki a barbis bugyiját. Nem is olyan vészes - gondolta magában, miközben békésen tologatta a vasalót.

Majd dolgavégeztével azonnal fel is próbálta az ominózus ruhadarabot - természetesen pelenkára és harisnyára, ahogyan azt a Főúri Divat legfrissebb számában ajánlották.

de még mindig csend volt, béke, és nyugalom.

Majd megjött Grübedli.

Címkék: gergő lujzibujzi  |   | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr92913865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paramami 2009.01.31. 12:27:44

ez haláli!!!
írtó édesek!
én elfogultan imádom ezt a nőt, és be is vallom :)

paramami 2009.01.31. 12:34:27

jaj tudom mit akartam, de emlékszem, hogy már egyszer nálatok is kérdeztem, de elfelejtettem, hogy honnan van Lujzinak ez a mamusz vagy mi ?

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2009.01.31. 17:53:57

Berosálok, micsoda élethű játékarzenál, egy időre megdermedtem, hogy tényleg a forró vasalóval játszik a gyermek, aztán elgondolkodtam az arányokon! :) Én még egy fakockával játszottam vasalóst anno! :D

Chipie 2009.01.31. 18:21:09

hawah :-)
és a mellécsomagolt műkosszal szállított játékporszívót még nem is láttad :-DDDD
süti beállítások módosítása