2008.11.02. 12:50| Szerző: Chipie

Emlékszem, nyüszítve röhögtem, amikor olvastam, hogy szepiszori, azaz szeparációs szorongás, ami általában a 8-9 hónap körül szokott bekövetkezni, és szépen kitalált neve annak a jelenségnek, amikor az ember gyereke virtuálisan odaragasztózza magát az anyjához, és ha ez utóbbi fél méternél távolabb kerül tőle, azonnal rettenetes vonyítozásba kezd.

ZsebHulknál is eljött ez a korszak, szabályosan menekülök előle időnként, mert gyakorlatilag folyamatosan a nyomomban üget, mint egy felspannolt kiskutya, ráadásul - mint rájöttem - még nem tud kanyarban mászni, és egyelőre még lassabb nálam, ezért amikor jövök-megyek a lakásban, folyamatosan ipszilonoznia kell, mászik utánam erre három métert, de hoppá, én már visszafelé jövök, akkor gyorsan leül, ipszilon, kis tolatás, megfordul, irány a vad, aki már eddigre megint visszafelé jön kezében némi szennyes ruhával, és ezt így el tudjuk még játszani párszor, mire végérvényesen elkeseredne és tutulni kezdene.

Ha nem lát, egész jól elvan nélkülem, főleg csini csajok ölében, de ha megpillant, azonnal elkezd kapálózni felém, és nyígni és szenvedni, és megtámad, és úgy főzök, hogy a nadrágot rángatja le rólam és nyíg, és úgy mosok, hogy leülök a mosógép elé a földre, úgy pakolom be a ruhát, mert így őméltósága a hajamba kapaszkodva ácsoroghat és kopaszthat, úgy ülök a számítógépnél, hogy közben félkézzel a gatyámba kapaszkodva a másikkal a létező összes telefontöltőkábelt gyömöszöli befelé a szájába, egyedül a vécén sikerül megmenekülnöm, így a harmadik gyereknél megelégeltem a társas szarást, hogy úgy kell ülnöm a budin, hogy közben az egyik seggtörlési tanácsokat osztogat ordítva, a másik a mesekönyvét túrja befelé az arcomba, hogy meséjjjjmeséjjjjanyaanyafinduuuuszt, a harmadik meg csak szimplán vonyít, és azt akarja hogy vegyem fel, így tehát ajtó becsuk, és nem érdekel, kinek mennyire sérti ez a személyiségfejlődési ütemtervét :-D

 

Amúgy meg kezdek allergiás lenni a Star warsra, a gyerek ezt is a rá jellemző vehemenciával kezeli, tegnap este már megfenyegettem, hogy ha még egyszer kiejti a száján hogy sztárvórz vagy lúk szájpóker, kirakom a kertbe és ott regélhet a jedikről a cinkéknek. Befogta, de azért az esti sonkás kenyeréből csak kirágott egy Ezeréves Sólymot, és ilyenkor már nagyon kell röhögni :-)))

Címkék: gergő pömpöllér  |   | 15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr6745347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magdaléha 2008.11.02. 18:55:42

Kedves Chipie!

A "társas sz.ráson" nagyon jól mulattam... mintha én írtam volna... és ha kizárom őket, akkot ki tudja mi fogad, amikor kijövök... :-)))))
ML

csibie 2008.11.02. 19:55:18

"társas szarás" nagyon találó és nagyon ismerős. Lehet másodszorra én is bekeményítek. :)

tilia · http://lillavanottan.blogspot.com 2008.11.03. 10:17:43

kemény :-) és ismerős...
jó az új dizájn!

Üvegkocka 2008.11.03. 11:29:33

Szeretem az írásaidat.
Tetszik az új dizájn!

norka 2008.11.03. 12:42:25

Nálunk az a buli, hogy az egyik piszkálja a bidét (már fixen elzártam a főcsapját), a másik a porszívót (takonyidőszak állandó szereplője a WC-ben), úgyhogy végülis én még újságot is olvashatok társas üldögélés közben, aaaaaaaaaaaa....
Amúgy nálunk a szepiszori mintha tartós lenne a töpörtyűnél, pedig ma 17 hónapos. Bár lehet, hogy simán féltékeny a nagytesóra.

ehbien 2008.11.03. 13:15:15

Kicsi fiam (masszív SW rajongó, illetve most már 007-es ügynök) kérdései:
Ilyen hamar? (mármint meguntad a SW mániát?) A hangsúlyban volt némi ejnye-bejnye... ;-)
Valamint kérdezteti, hogy ugye dokumentáltátok a szendvicsből kiharabdált millenium flakont? Mert hát az bizony teljesítmény, és érdekelné a fotó... :-)

Chipie 2008.11.03. 13:39:51

nem a star warst untam meg , hanem a nonstop hadarást, hogy anyaanya ugye hogy alukszkájvókernek egy olyan űrhajója van, ami....anyaanyaanya, abban a sztárvórzban, amit a múltkor láttam, tudod ki a kedvenc droidom, anyaanya, ugye hogy a szíszrpíó az nem olyan bárot robot mint az ártúdítú, anyaanyaanya, tudod hogy hívták a hanszóló űrhajóját, anyaanya, képzeld a dártvéder az nagyon gonosz, tudta, anyaanyaanya.....és ezt így végtelenítve, hidd el, hogy a fiad visítva rohanna ki a szobából 13 és fél perc után, én egy hős vagyok, hogy órákig képes vagyok ezt hallgatni, és társalogni erről :-)))

szendvics sajnos nem lett lefotózva, anyira röhögtünk, és aztán meg a feje lett a halálcsillag és belegyömöszölte :-)))

ehbien 2008.11.03. 15:08:04

OK. Én értem, mert ugye én is átmentem ezeken a sorsdöntő kérdéseken. Hősök vagyunk, nem vitás. (Csak vázolandó a jövőt: Én most a különböző fegyver és repülőgép típusokból kapok folyamatos kiképzést. Ennyit a pacifista nevelésről.)
Szóval ő az, aki szerint ez a téma egyszerűen megunhatatlan. És vsz tovább is bírná, mint 13 és fél perc, szerintem ők ketten folyamatosan löknék az űrhajó és droid típusokat. Na jó, lenne is egy kicsit leereszkedő nagyfiús stíl, amivel a helyzetet kezelné, mer' azér' mégis, na. Amit rendszeresen megkapok én is, mert huszadszorra sem tudom, hogy mi az ún. fekete puska hivatalos elnevezése, és a Boeing XX hajtómű számát sem: annyira nagyon gáz vagyok, hehe. :-/

manka · http://www.patakvagyok.blogspot.com 2008.11.03. 15:51:21

én az ipszilonon vihogok azóta is :)) findusz király

KissMama · http://www.mamarchivum.freeblog.hu 2008.11.04. 17:46:42

Zsuska, csak szeretném, hogy tudd, a soraid nevettetnek meg mostanság, s ez olyan jó! anyu is olvasott téged, én komolyan csak néhány hete, és tegnap végre a páromat is rávettem, s együtt dőltünk :)

Chipie 2008.11.04. 18:25:49

KissMama, én olvaslak kitartóan, és örülük, hogy már Zsombi is nevet rád. Ez most lehet hogy butaság, de ugye nem hawah néven írogatott anyukád? Mert ő szokott ide írni, és jóideje nem, és most lehet hogy túlkombinálom....

Én szentül hiszem egyébként hogy humorérzék nélkül nem lehetne kibírni. :-)

Tessék új fotókat Zsombiról a blogba! :-)

KissMama · http://www.mamarchivum.freeblog.hu 2008.11.04. 20:07:12

hát nem hiszem, hogy anyu hozzászólt, de ki tudja. hogy tudok kommentelőre keresni? hátha felismerem, de nem volt az a típus.

a humorérzék, hát igen emiatt is piszokul hiányzik. neki nagyon jó humora volt és teli szájjal tudott nevetni. néha úgy hívnám, hogy ezen mekkorát röhögne, de akkor rám szakad az ég, pont ahogy írtad.
új fotók már vannak is az öthónaposról :)

Chipie 2008.11.05. 07:28:27

KissMama, visszakerestem a kommenteket, és nem volt igazam, bocs.
Megnéztem a fiadat, gyönyörű! :-)

KissMama · http://www.mamarchivum.freeblog.hu 2008.11.06. 08:16:46

egyet én is találtam, nem az ő stílusa volt.
köszönjük Zsombor nevében! (nem tudjuk, kitől lett szép, de örülünk neki :)
süti beállítások módosítása