2008.09.20. 20:30| Szerző: Chipie

Van egy sztori, vagy vicc, vagy nem is tudom, minek nevezzem, a lényege a következő: a cowboy megérkezik a városkába, és kiköti a lovát a kocsma elé, ahol már ott áll az aranyásó lova. A cowboy lován egy könnyű nyereg és más semmi, az aranyásó lova roskadozik, zsákok, ásók, csákány, sátorlap, komplett felszerelés a hátán. A cowboy lova végigméri a másikat, majd így szól: hát nem semmi, hogy hogy bírod ezt a sok terhet! Mire az aranyásó lova: Milyen terhet?

Na, hát kábé én is így érzem magam hirtelen, ugyanis itt volt ma nálunk paramami barátnőm, házat nézni (ugyanis Csobánkára akarnak költözni, jippiájóó :-), és délután hirtelen felindulásból kifolyólag elvitte magával a két nagyobbik gyerekemet ottaludni, akik örömmel és vihogva mentek, Lujzibujzi is serényen pápázott, én gyorsan összeraktam a cuccukat, és viszlát, én meg itt maradtam parlagon, egy , azaz egy darab kisméretű gyerekkel, és nagyon furcsán érzem magam, tengek-lengek, a zuram dolgozik, én meg röhögök magamon, hogy mennyire megszoktam már, hogy este hárman csimpaszkodnak rám, hogy vacsoráztatás közben Gergőt ringatom, hogy tápszerkészítés közben harisnyát húzok, hogy fél kezemben mesekönyv, másikban orrszívóporszívó, harmadikban egy gyerek, hogy este két könyvből mesélek párhuzamosan, majd lerogyok, most meg semmi, azt az egy szem kiskorút hipp-hopp leraktam, és most úgy érzem magam, mintha az aranyásó lováról levették volna a zsákokat :-D

Címkék: személyes triumvirátus  |   | 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr29673327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csibie 2008.09.20. 20:59:40

...és még hiányoznak is, mi? :) túúúl nagy a csend. :)

norka 2008.09.20. 21:03:45

Ez milyen jó! Akkor elő egy teát/bort/cherry-t, egy jó könyvet, egy rég nem látott könyvet, fel a lábat az asztalra és ne netezz! :)

norka 2008.09.20. 21:04:50

Pmami: háztűznéző sikeres volt? Patak sor megvolt?

paramami 2008.09.20. 21:12:47

és olyan de olyan jók voltak, hogy az hihetetlen.
az én kettőm nagyobb cirkuszt csinál esténként, szóval lehet, hogy itt is tratom őket és majd én folytatom a blogot :DD


norka!!
patak sor...!
köszi, azt nem néztük meg, mert nem tudtam a címet és az ingatlanos köcsög nő lebeszélt róla, hogy szerinte úgyis eladják, mire mi meg tudjuk venni.
nem tudom mi köze van hozzá, mindegy, jövő héten megnézzük, már csak azért is, hogy egy szépet is láthassunk végre :))
vagy esetleg lottózunk is majd, hátha...

norka 2008.09.20. 21:35:44

Majd megkérdezem, milyen elérhetőséggel kell azt megnézni (jajj, de bonyolult voltam). Mivel egy szerkezetkész ház, nem tolonganak érte, a férjem viszont nagyon lelkes, mi ui. láttuk felépülni a házunkat és ő azért tudja, "mit kell nézni".
süti beállítások módosítása