2009.02.25. 20:41| Szerző: Chipie

Ezeket így frissiben, mielőtt elfelejtem, az elmúlt pár nap termései, gyöngyszemek :-D

-Ül a kádban, és hangosan gondolkodik: Ha egy ember immunrendszere legyőz egy betegséget, akkor ellenanyagokat termel az ellen a betegség ellen, és akkor az az ember védett ember lesz. - szünet - A szarvasbogár meg védett állat. De az hogy lehet?

imádom, ahogy kombinál. :-D

Tegnap multitaskingoltam, és miközben a csemeték a kádban áztak, én gyorsan nekiláttam kiszedni a szemöldököm, gyerek egyszercsak észrevette, hogy valami számára szokatlant csinálok, és ezt a bájos kérdést tette fel: Anya, mit csinálsz? Szeded a szemöldöködből a tetveket? :-D

Szintén tegnap az óvodával kisze-bábot égettek, ami ilyen télűző népszokás, erre ma battyogunk hazafelé, és frankón nekilátott morogni, hogy micsoda dolog ez, hogy elolvad az egész hó, tiszta latyak minden, de ő tudja ám, hogy miért van, nem kellett volna elégetni azt a kisze-bábot, még ilyet. :-D

Óvodai öltözés közben, mondom bújjon bele a hótaposójába, mire leírhatatlan hangsúllyal morogja maga elé: Most komolyan, MINDIG nekem kell felvenni a cipőmet???!!!!??

mint egy álruhás királyfi vagy mi, mondtam neki, igen kisfiam, mindig. :-D

Elvágtam a kezemet, beragasztottam, de aztán délutánra lejött a ragtapasz, legózunk este, döbbenten nézi: Anya, leesett a sebedről a ragtapasz! Mondom, tudom, nem baj, már nem kell. Mire ő felháborodva: de akkor most a véres kezeddel nyúlkálsz a legóhoz??

 

és egy logisztikai kérdés a végére, ti hogy oldanátok meg azt a helyzetet egyedül, amikor Egyeske, Ketteske és Hármaska pucéran pancsolnak a kádban, de persze Hármaska mellől egy milliméterre nem lehet elmozdulni, mert azzal szórakoztatja magát, hogy ülve felemeli az egyik lábát, örül neki, hogy kibukkant a vízből, majd felemeli a másikat is, és azzal a lendülettel hanyattesik :-), naszóval és akkor ebben a lélektani pillanatban Ketteske bejelenti, hogy kakilni kell?

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr51966125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2009.02.25. 21:57:37

Hihi! Bilit előre odakészít. :D
Hogy nem sző be a pók, az fix. De olyan nagyszerű kölykök, hogy ezen tényleg csak vigyorogni lehet.

Kiss Mama 2009.02.26. 18:25:52

mér, a szemöldökszedést is megoldottad...

Mellike 2009.02.26. 18:46:36

Nem rossz! Attól függ, hol helyezkedik el a wc a kádhoz viszonyítva... Ha messze, akkor harmadikat kikap a kádból, (vagy esetleg káddal együtt, hiszen mi az egy szuperanyunak?) hónod alá csapod, majd a másik oldalra Ketteskét, elrobogsz a wc-hez....... Közben persze lehelgesd Hármaskát, (és persze néha Ketteskét is)nehogy megfázzon:DDD
De tényleg, Egyeskét ilyenkor nem lehet megkérni, hogy fogja meg Hármaskát, amíg elviharzol Ketteskével?

Chipie 2009.02.26. 19:13:25

De, az történt, mögéültettem, mondtam, hogy ne engedje hanyattborulni, majd kikaptam Lujzit a kádból és átviharzottam vele a vécébe, ahol persze nem kakilt, csak ücsörgött és dícsérte magát, hogy milyen ügyesen kakil :-)))))

mimoid 2009.02.27. 10:13:48

Én is a mögéültetésre gondoltam egyből.
Szarvasbogár rulez. :D

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.03.14. 18:17:14

Szuper fantasztikus gyerekeid vannak! Sírva röhögtem végig a bejegyzéseket! Gratulálok! :))))
süti beállítások módosítása