2009.01.28. 14:40| Szerző: Chipie

Oké, tudom én, hogy az a sorsunk, hogy a gyerekeink leválnak rólunk és önálló életet élnek, de azért mégis kicsit túlzásnak tartom, hogy a tíz hónapos gyerekem is lelépjen. :-)

Kivittem a szemetet ugyanis, és nem csukhattam be rendesen az ajtót, mert mire felnéztem, hogy hol a grübedlimalac, nem láttam sehol, csak távolról hallottam a vidám gagyarászást, mert a ded fogta magát, kilökte az ajtót és a bálnás rugdalózójában kisétált rajta. Mire kiszaladtam, már egy pocsolyában toporgott vígan, és amikor felkaptam és behoztam, úgy röhögött, mint aki a világ legjobb viccét hallotta. :-)

Hova lesz a világ, kéremszépen, az egyéves szülinapjára a slusszkulcsot fogja kérni?? :-)

 

(amúgy szerintetek normális, hogy a negyedik nap antibiotikum után még mindig 38 fok a láza? )

Címkék: gergő  |   | 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr32908302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Check 2009.01.28. 16:39:01

A láz-dologhoz nem tudok okosat mondani, szerintem hívd fel a dokitokat, mert ő ismeri a szitut, meg a gyógyszert is.
Grübedli pedig egy tündér, éljenek a pocsolyák, tesztelődjenek a mosóporok!

csibie 2009.01.28. 19:46:21

Le kellett volna fényképezni édes grübedlit a pocsolyában, meg a bálnás rugijában. :))

Elvileg nem gáz ha még mindig lázas, ha bevette az utolsót onnantól nem szabadna.

Chipie 2009.01.28. 19:52:49

Megkérdeztem a dokit, ő is azt mondta, péntekig belefér a láz.

Tudod ki fényképez, amikor a lázas gyereke egyszál plüssrugdalózóban totyorog a plusz 3 fokban az esőben, szaladtam ki érte mint őrült :-)

napocska74 2009.01.28. 20:18:35

Ez a dagonyázás felér egy hűtőfürdővel. Kösz a tippet.Zavarom ki rögtön az enyémet is :))

fair 2009.01.28. 22:07:57

Én (a korábbiakhoz hozzáfűzve) úgy tudom, hogy ha egyre ritkábban lázasodik, az már jó jel, azaz ha mondjuk már csak napi egyszer 38 fokos a hője (korábbi gyakoribb lázasodáshoz képest), akkor alakul.

Esetleg próbáld meg még többet itatni, főleg, ha ennyire húz a víz felé. :)

norkaa 2009.01.29. 00:17:34

Te már elmentetted a gyerekdoki számát a mobilodon gyorshívásként? :) és :(

Kiss Mama 2009.01.30. 07:09:49

no mi a helyzet a higanyszállal? hogy vagytok mindenki?
süti beállítások módosítása