2008.10.25. 21:10| Szerző: Chipie

Nem tudja valaki, miért lett jelszavas és zárt a beteg kisfiú blogja, amit a múltkor belinkeltem? Remélem, nincs baj...

 |   | 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr7731726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norka 2008.10.25. 21:13:09

jó lenne tudni, mi is izgulunk értük.

Anita · http://eletunk.freeblog.hu 2008.10.25. 21:37:49

Egy másik blogon /fioka.freeblog.hu/ olvastam az alábbi kommentet, ott is érdeklődtek Boti blogja és állapota felől. Azért mentem oda, mert tudom, hogy az írója "ismeri" Boti anyukáját, bennem is megállt az ütő, amikor nem nyitotta meg:

"Macsesznál olvastam:
"Kiírom komment helyett ide, mert gondolom a közös ismerősök ugyanúgy megijednek, mint én ha meglátják a bezárt blogot:

Nincs baj, Boti jól van. Azért zárt be, mert túl sokan "zaklatták" Őket különböző "segítséggel" és ezt nem szeretné a továbbiakban. A wiwen tette közzé az alábbi üzenetet:

"Bezártam a blogot. Nem küldök meghívót csak annak akit régóta ismerek!!! Ne küldjétek a körlevelet, nem kell nekünk semmi. Köszönjük! Aki nálam linkelve volt, azok küldjék már el az email címüket. Meg akit személyesen ismerek! Köszi" "

Chipie 2008.10.25. 21:55:49

Jól van akkor, az a lényeg, hogy nincs gáz. Drukkolunk neki továbbra is, Anita, akkor megtennéd, hogy ha van vmi infó azokon a blogokon, akkor megírod?

norka 2008.10.25. 22:18:39

Teljesen érthető, drukkolunk nekik, köszi, ha hozod az infót.
süti beállítások módosítása