2008.09.08. 15:36| Szerző: Chipie

senkinek :-)

Most is majdnem megzabáltam, elmentünk vásárolni szupermarketbe, az ő kis életében először úgy, hogy nem a kocsiban ült, mert oda felpakoltam a Gergő hordozóját, neki meg kerítettem egy gyerek-bevásárlókocsit, amit tolhatott, és kész voltam, olyan volt, mint egy kis árnyék, pontosan olyan ívben kanyarodott, ahogy én, jött szépen mellettem lightosan csicseregve, szöges ellentétben a drágalátos bátyjával, aki ha ilyen kocsihoz jutott ennyi idősen, olyan rodeót nyomott vele farolással, mindennel, hogy égett a fejem anno, pláne amikor kislisszolt vele a kasszánál, az őt feltartóztató biztonsági őrt meg felszólította, hogy pukkadjon meg. :-)

De most minden szép és jó volt, gyorsan bevásároltam mindent, ám eljött a dicstelen vég: a kassza, ahonnan nem lehet továbbtolni a kiskocsit, le kell tenni. Namármost Lujzibujzi nem egy könnyelmű típus, ő a tartós párkapcsolat híve, így a kocsiját sem adta. Nem és nem. Nem hisztizett, egyszerűen fogta két kézzel a kiskocsit, jó szorosan, és mereven nézett előre, miközben már a fél Cora áruház próbálta győzködni, hogy mi lenne ha odaadná annak a görkoris néninek a kocsit. Jó, bólintott, odatolta a néninek, de továbbra sem enegedte el, már mindenki röhögött, végül a pénztáros csaj felajánlott neki egy tollat, ha átengedi neki a túszát, akkor végül kiengedte a kezéből, mindenki felsóhajtott, közben én fizettem, indultam volna el, de a tyúk lecövekelt a pénztáros előtt, és szilárd hangon közölte vele, hogy KÉJEM SZÉPEN VISSZA A KISKOCSIMAT!

:-DDD

Imádom. Végülis sikerült elterelnem a figyelmét, úgyhogy megúsztuk, de tanultam az esetből. :-)

Címkék: lujzibujzi  |   | 8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr50653987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paramami 2008.09.08. 21:40:30

nem adod ?
késő...
az előbb foglaltam le:)
stipistopi Lujziiiiiiiii!

norka 2008.09.09. 11:11:12

Paramami, az én Kiscsikó fiam már lovagol, mire másfél méteres lesz, simán vágtában elrabolja majd a fürtöskét :) És ha csak zálog kell, felszólítom Tomikát, simán lenyúl pár cumit, hehe.

napocska74 2008.09.09. 12:04:07

Ti alaposan megnéztétek az eddigi képeket??? Na, és kivel van együtt mindig kézen fogva? Kivel megy el a világ végére is akár? Kivel rajzolja leendő lakása tervét? Szóval a Zsomboré !!!!!!! :DDDDD meg az enyém mert az anyós az én vagyok, ja meg Tabaszé . Ti meg csak állhattok és csöpöghettek HAHAHAHA :DDDD

paramami 2008.09.09. 12:54:31

norka!
:)))
vizuális típus vagyok és elképzeltem Tomit, ahogy vad magyarként vágtázik a fürtös Lujzival meg a cumijával :)))
mondjuk szép gyerekeik lennének, az már biztos :)
napocska!

hát a Zsombor-Tomi párbajért már nektek kell izgulni, én addig majd Lujzizok :DDD

viv 2008.09.09. 13:33:25

nem akarok elkeseríteni senkit, de mi Chipievel már mindent elrendeztünk. korban és nem szerint is alapos egyeztést igényelt, de már biztos a hármas esküvő. mulatni azért jöhettek;)

napocska74 2008.09.09. 13:49:03

Tuti,hogy Lujzi röhög rajtunk és meglép egy ismeretlennel. De jaj neki, mert akkor mi összefogunk és nincs rémísztőbb amikor az " ellenség " összefog. :DD

norka 2008.09.09. 16:55:55

Vagy inkább: Jajj az idegennek! :-DDDDDDDDD
süti beállítások módosítása