2008.07.04. 15:37| Szerző: Chipie

Csak ismételni tudom magamat, az eszem megáll ezen a gyereken :-)

Tegnap reggel egy döglött szarvasbogár kapcsán valahogy leesett neki a tantusz, hogy én is meg fogok halni, és szegénykém megzizzent, tőle eléggé szokatlan módon egy jó órán keresztül ült az ölemben, belém fúrta a fejét, patakban folytak a könnyei, hüppögött, és azt kérdezgette, hogy akkor én is meg fogok-e halni, majd az igenlő válaszra még jobban zokogott, akárhogy is próbáltam tompítani mennyországgal meg angyalokkal, teljesen kikészült, már én is a könnyeimet nyeltem, és megfogadtam magamban, hogy nem szokom vissza a cigire szoptatás után sem.

Majd egyszercsak snitt, szipog, sírás leáll, téma leejt, és félóra múlva elhúzott a fogkeféjével a retekbe, a barátaihoz aludni, azóta se láttam, nem jött haza, még köszönni is elfelejtett a nagy lelkesedésben, hogy máshol alhat, kezdek megsértődni :-). Ráadásul olyan csend van a lakásban, senki nem faggat arról, hogy miért szőrös a málna, hogy járnának az emberek, ha nem lenne lábuk, szokta-e a sas kifenni a csőrét a hatékonyabb marcangolás érdekében, és hol van a gilisztának a segglyuka.

Címkék: pömpöllér  |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr29553371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hawah 2008.07.05. 15:28:23

:) Orvosság nekem ez a blog, gyógyszer!
Anno borzasztó büszke voltam, mert a két éves kisfiammal seperc alatt megértettem, hogy a halál is az élet része, hogy a hamvainkból kisvirág lesz, no, az meg elragadtatta. Na! Fő az őszinteség - gondoltam. Aztán megszületett a lányom. Két éves volt, mikor meghalt Apukám. No, mondhattam én őneki amit akartam, bömbölt keservesen, akármit is meséltem, menyország, stb. nem volt jó. Megbántam,hogy miért is nem hazudtam inkább! Aztán hüppögve annyit kért, hogy de ha meghal, a Brumiját (maci) tegyük mellé. No akkor folytam szét végleg.
Jó, hogy nálatok ez egyszerűbben ment.

norka 2008.07.05. 19:23:09

Nálunk apósom halt meg tavaly, illetve állandóan madarakat temetünk (nekirepülnek az ablaknak). Úgyhogy az én 3 évesem is keményen dolgozik a problémán, bár eddig a pontig még nem jutott el. Ő ott tart, hogy ha nagyon fáradt, lefekszik és közli, hogy meghalt (rémisztő). Meg amikor Pali Papáról beszél, mondja, hogy vigyünk neki virágot (mármint a temetőbe), hogy meggyógyuljon. Nem is hiszem, hogy a véglegességét már felfogják.

napocska 74 2008.07.05. 21:31:02

Nálunk Zalán kisfiam szokta időnként megkérdezni,h meghalt már a nagymama ( nagyon beteg ) ?
süti beállítások módosítása