2011.03.21. 13:56| Szerző: Chipie

Kész vagyok a gyerekeimtől! Idáig lappangtak, mint sötétben bujkáló ellenforradalmárok, aztán egy hét alatt megnőttek, ami nem ér. :-)

Először is három éves lett a kiscsibész, apjával adtunk egymásnak egy ötöst reggel, hogy hát ezt is megértük, elküzdöttünk magunkat ide, erre a hegycsúcsra, ami az egyéves Gergőre visszatekintve simán lenyomta a Himaláját, egyúttal konstatáltam, hogy egy csomó kisbabás tárgy eltávozott az életemből remélhetőleg örökre, eltűnt az orrszívóporszívó a földre tepert gyerekekkel együtt, elköszöntünk a pelenkától, ami miatt még lógok magamnak egy pezsgőzéssel :-), a cumi, cumisüveg, popsitörlő, rácsoságy, hálózsák kombó már rég a múlté, készpassz. Hároméves Gyermek lelkesen fújta a gyertyát, játszott az ajándékokkal, a tesókkal is meg bírtam értetni tizenöt perc magyarázás után, hogy legalább egy félórát hagyják a kicsit játszani az ajándékaival, ne rángassák ki azonnal a kezéből :-D

Ezek után fogtam magam, és beírattam az óvodába, amit azonnal meg is kezdett - és tök lelkesen. Ezennel mind a három gyerekem ovis, szegény óvónők :-)

Egészen elképesztően aranyos volt, berontott a csoportba, azonnal körberajongta egy rakás anyai érzelmekkel bíró kiscsaj, és ajnározták, festőköpenybe vágták, ecsetet kapott és azonnal festeni kezdett, a tyúkok meg körülötte lelkendeztek cérnahangon, hogy hűűűűűűdeügyesvaaaagygergőőőő! Úgy kellett négyszer vagy ötször utánaszólnom, hogy hajlandó legyen hátrafordulni (direkt nekem háttal ült le, nehogy elvigyem a tuti helyről ), és nagy kegyesen odacseszni egy puszit nekem Ezek után hazasétáltam (egyedül!), főztem egy kávét (egyedül!) és kiültem a kertbe meginni és cigiztem is (ülve!), egyszóval nagyon durva délelőttöt nyomtam le :-D

Ráadásul nem elég, hogy a kicsi sem kicsi már olyan nagyon, a nagy meg már nagyon durván nagy, elkapta az iskola-láz, pénteken megejtettük első látogatásunkat az általunk kinézett suliba, ahol ilyen ismerkedős-foglalkozások voltak leendő elsősöknek, és hát a gyerek kész volt, imádta az első perctől fogva, mikor kijöttünk, közölte, hogy anya, apa, ha rajtam múlik, 100% hogy ide fogok járni, és a következő egy órában semmi másról nem bírt beszélni, mint erről hogy akkor hogyan és hova s hányszor és mit és mennyit és akkor és akkor, a maga szokásos csendes, szerény, szótlan kis módján :-), amitől rajtam kívül mindenki agyhalott lesz tíz percen belül és feladja, hogy megpróbálja követni a fiatalembert :-), szóval mire hazaértünk tüzetesen átbeszéltünk mindent, a leendő tolltartó méretétől a szaktanárokig, a napköziig és a ceruhahegyező-minőségig :-).

Mindezt megerősítendő tegnap este akkorát ordított a fürdőkádban örömében, hogy azt hittem megsüketülök, felfedezte ugyanis, hogy végre mozog a foga, halleluja, nem kicsit örülök neki én is, mert már borzasztóan untam, hogy folyton azon nyavalyog, hogy már 80 éves lesz, mire elkezdenek majd kiesni a tejfogai, miközben minden haverja már tök foghíjas, ami igaz is, neki valahogy későn indultmeg a fogváltás, pedig már kezdtek elkopni a fogai, szó szerint elhasználta őket, nem lettek lyukasak, meg semmi, de az élük elkopott, rövidebbek lettek :-), szóval ideje már egy normális nagy fognak nőni abba a szép nagy fejébe neki, legalább méretarányos lesz már végre. :-) Imádom. :-)

És akkor arról még nem is beszéltem, hogy Lujzi a hétvégén egyetlen nap alatt megtanult kétkeréken biciklizni, igaz hogy még csak lejtőn lefelé, de ott már tök jól, fékezni is tud meg minden, ráadásul mivel nem az a kifejezett kaszkadőrtípus, el sem esett, hanem mindig szépen lerakja a lábát, ha bizonytalan, szóval nagyon büszke vagyok mindannyiukra, és hüledezek, meg nézelődök, mint hal a szatyorban, hogy basszus tényleg még csak most születtek, és egyszerre csak pillanatokra lettünk a tetkóktól meg a rockkoncerttől és a biológia kisérettségitől, váááá :-D

 

Cicák a fotelben, avagy jó nálunk macskának lenni :-D

Címkék: cica ovi triumvirátus okosgyerek  |   | 8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr322758691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erenya 2011.03.21. 16:34:04

Nagyon jó, hogy ezt a postot nem éjjel olvastam, különben kiadós zokogás lett volna a vége...

ANNYIRA DE ANNYIRA JÓ NEKTEK!!!!
Gratulálok!!!!

Erenya 2011.03.21. 16:34:36

Mi lett a kisklambó jele? :)

Magdaleha · http://magdaleha.freeblog.hu/ 2011.03.21. 16:34:58

Ez aztán az irigylésre méltó mérföldkő!! :-D

Chipie 2011.03.21. 17:41:26

@Erenya: zászló kéremszépen. :-) és amikor értementem, épp pisilni ment, és már tudta, hogyan kell nyomni a szappanadagolóból és a zászlós jelű törülközőbe törölte a kezét, ezek a nagy dolgok ám :-) :-)

Erenya 2011.03.21. 19:36:52

Nekem, az óvónőnek mondod? :DDDDD

Minden elismerésem Gergőé, bár gondoltam, hogy ez őéletcsászárságának nem lesz probléma... :) Csak így tovább, és tudósíts!!!

norkaa 2011.03.21. 21:37:41

Most az egyszer hadd legyen száraz, méghozzá extraszáraz, hidd el, nem fogod megbánni, már be is van hűtve. Nálad vagy nálam! <3

JanCsi 2011.03.22. 12:15:38

Ezek aztán nem semmi dolgok! Nem tudom irigyeljelek, vagy ne?!?! Igen is meg nem is! Egy korszak végetért és túléltétek!!!! Ezzel bíztatom én is magam nap mint nap.
A mindjártsulisnak meg üzenem, hogy 16, tizenhat évesen még voltak tejfogaim... :(((((((((

Check 2011.03.24. 16:21:48

Imádtam a kölyköm, ahogy rajtam röhögött, amikor majd elájultam attól, ahogy a mozgó fogát szépen kibiggyesztette a csukott száján.
Gratula mindenhez!!!
De javasolnám a háromszoros pezsgőzést, tekintettel az ünnepelnivaló méretére. (És remélem az egyikbe valamikor beleférek :D ) Valamint akkor lehet édes is meg száraz is, meg félszáraz is...
süti beállítások módosítása