2011.02.04. 10:32| Szerző: Chipie

Annyira helyesek, egyre többet játszanak együtt, kollektív legózásokkor is mindig ők ketten vannak egy oldalon, mi meg Lujzival a másikon, és lövöldöznek és rakétáznak és katonáznak és dínóznak, és mivel tökéletesen egyforma pukkancs mindakettő, sokszor összevesznek, de hamar kibékülnek, tegnapelőtt este - mint ez utólag megtudtam, - Gergő le akart este jönni villanyoltás után, de Pömpöllér megdumálta vele, hogy ha visszafekszik az ágyába, akkor ő melléül és elénekli neki azokat, amiket én szoktam, és simogatja úgy, ahogyan én szoktam, és frankón elaltatta a kiscsírát, szóval egyre jobb dolgom van, ma is fél klencig aludtam, hihetetlen :-)

Első fázis, összeveszés, látványos csücsörítéses műduzzogással :

 

majd ugyanilyen látványos kibékülés :-)))

Címkék: gergő pömpöllér  |   | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr872637729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hala35 2011.02.04. 22:18:55

Nekem három éves az az egyszem. Be kell szereznem valahonnan egy hatévest, én is akarok aludni:)!
Pömpöllér fantasztikus:)!
süti beállítások módosítása