2010.12.10. 12:34| Szerző: Chipie

Annyit fikázgatok már itt a blogban, gondoltam most ajánlok is valamit, az egyik legszebb mesekönyvet, amit láttam az elmúlt években, ajánlom mindenkinek, akinek lánya van, 4-5 éves kor fölött, gyönyörűek a rajzok, a grafika, nagyon szép a szöveg, Lujzi egyszerűen imádja, tavaly kapta még, és az elmúlt egy évben hetente minimum két este előkerült, és ráadásul még magyar is, és annyira jó lenne, ha több ilyen lenne:

itt a linkje is, ha valakinek tetszik, tényleg nagyon-nagyon ajánlom, állítólag készül a királyfis verziója is, amúgy pl. Pömpöllér, a turbómacsó is imádja, kívülről tudja a kilenc égi királylány nevét, egyszerűen annyira szép, hogy odabilincsel, Lujzi meg bár még szerintem nem fogja fel a szövegeket teljes egészükben, de nem baj, amennyit ért belőle, annyit ért, de érzi hogy szép, simogatja benne Tringatrillát, a kedvencét :-)

bookline.hu/product/home!execute.action

 

 

A mínusz meg a tegnapi színház, ahova ovis szervezésben mentünk a leánnyal, Diótörő a Várszínházban, valami elképesztően harmatos volt, arról már rég lemondtam, hogy magyar produkcióban egyszerre mozogjanak a táncosok, úgylátszik ez valami külföldi specialitás, de még ettől eltekintve is értelmezhetetlen volt az előadás, teljesen lebutították, értem én hogy legyen píszi és ne tojják össze magukat az ovisok az Egérkirálytól meg ilyenek, de azért én némileg többet vittem volna bele mint három egérfüles sapkás, fitness-labdán pattogó szereplő, akikről nem lehetett tudni hogy jönnek, mennek, mit csinálnak, hogy kerülnek oda, az előzetes mesélés ellenére is követhetetlen volt az egész, és a legjobb bizonyítéka annak, hogy nemcsak én vagyok extra igényes, vagy extra fikagép, a gyerekek is unatkoztak, mindegyik (mármint a nézőtéren lévők)  locsogott, mocorgott, forgolódott, beledumált, kérdezgettek folyton, érdekes módon a múltkor, amikor  a Honvéd Magyar Népmesés előadását néztük, amiben mindaz a dinamika, odaadás és lendület megvolt, ami ebből a langyos tötymörgésből hiányzott, akkor kipirult fejjel, tök csendben fókuszáltak. Szóval ezt viszont senkinek sem ajánlom, bár minden szubjektív. Heti kulturális ajánlónkat hallották :-D

Címkék: személyes lujzibujzi  |   | 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr592506402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csibie 2010.12.10. 20:31:10

Ha nem baj ajánlanám az Óbudai Művelődési Központban lévő bábelőadásokat, többen voltunk már és bár szegényes a díszlet mindig tetszett a gyereknek. A másik meg a MÜPA-ban múlt héten láttuk a Paloma-t az is nagyon jó volt.

A mesekönyvnek normális szövege van?
Azért kérdezem mert némelyik pagonyos könyv (pl. autómesék) nyelvezete, megfogalmazása már annyira modern, hogy se eleje, se vége, nem tetszik a gyereknek sem.

rézi, a nyúl 2010.12.11. 00:31:15

az autósmeséknek mi is bedőltünk: mert hogy az első mese, amibe a boltban beleolvastam pont egy tök jó berg judit mese volt, a többi szinte mind kritikán aluli.
arról nem is beszélve, h a kedves szerkesztőnek nem tűnt fel, h kb 5 ugyanolyan témájú mesét sikerült egymás mellé tenni?? hogyaszongya szegény autó/kukásautó/autó/locsolóautó/autó már megöregedett és le kell cserélni, de milyen bánatos, csak áll a garázsban és várja, h valaki megint vezesse.
aztán van pár mese, ami érthetetlen, olvashatatlan és élvezhetetlen. nagyon gáz.

ami most nekünk a legnagyobb fless volt: berg judit mesék a tejúton túlról ill. doktor hű de fáy egy orosz írótól. mindkettő jelenleg csak antikvár létezik.

rézi, a nyúl 2010.12.11. 00:33:46

ha már így írtam, szeretném megragadni az alkalmat és örvendezni, hogy mostanában gyakrabban írsz! éljen éljen!!!

Maczy 2010.12.12. 13:14:51

Óóóó, a királylányos nagyon király, nekünk is megvan, Bori imádja, Zsombor is imádja, és még én is :) Teljesen normális szövege van, és nagyon szép.

hajnalest 2010.12.15. 12:03:50

A Túl a maszat hegyen legújabbb feldolgozása a Pesti színházban ZSENIÁLIS!!!! Az én 10 évesem odáig volt érte, és a felnőttek is dőltek a röhögéstől!
Kíváló színészek, remek dalokkal és a történet is király!!!!+ díszlet is ötletes!
Dec.11-én volt az első bemutatás.
Ez engem kárpótolt az elmúlt évek borzalmaiért, amiket színházban kellett lássak....:-))))
És egy gyerek firka a folyóson kirakott papíron, amire rajzolhattak a gyerekek: "Jól játszott a Halász Judit, ne Ő mossa fel a budit! " :-DDD
egy riport a darabbal kapcs.: www.youtube.com/watch?v=KOozFzZSG-A&feature=related
süti beállítások módosítása