2010.07.25. 15:53| Szerző: Chipie

Mert erről is muszáj mesélnem, előre is elnézést mindenkitől, akinek nincs még gyereke, ergo nem folyt végig nyúlós hányás a lapockájától a vádlijáig, és nem találták telibe mindenféle emésztési végtermékkel, illetve a gyengegyomrúaktól, ez utóbbiak inkább ugorjanak, Gergő ugyanis öles léptekkel halad a szobatisztaság rögös, pisifoltokkal tarkított útján, és hát úgy látszik engem a fiaim szivatnak ezen a téren, ld anno Pömpöllért, aki a pomázi cba küszöbére szart,  most a kicsi sem adja simán magát, és néha olyanokat művel -a múgy is egyébként :-), hogy a hajam égnek áll, és azt sem tudom sírjak vagy röhögjek. Az előrehaladása amúgy teljesen dicséretes, a Balatonon töltött egy hét alatt meglepetésszerűen nappalra szobatiszta lett, a strandra egy darab pelenkát vittem magammal, és amikor a gyerek pánikszerűen elkezdett ordítani, hogy VÉCÉANYAVÉCÉÉÉ!, akkor elegánsan odatartottam a gyerek elé, aki nonchalant módon belepisilt, és ezzel nagyon boldogak voltunk mindannyian, semmi baleset, szóval simán leelőzi (ebben is) a tesóit, akik ennyi idősen még egyáltalán nem is fontolgatták a szobatisztulást, én meg nem erőltettem. Mindettől függetlenül azért hat és fél évnyi folyamatos pelenkázás sem tud lelkileg felkészíteni arra az élményre, amikor ülök a számítógép előtt, a kicsi elkezd szólongatni, hogy Anya, anya, anyaaa, tessék, odafordulok, mire ő a legbájosabb mosolyával felém nyújt egy méretes darab szart, amit nekem produkált, és várja, hogy örüljek. :-))))))

Amúgy is kicsit vécéfestisiszta lett, az még csak hagyján, hogy a múltkor nem bele, hanem elé pisilt, majd a zoknis lábával beletapicskolt, és utána bájos mosollyal körberobogott a lakáson, de az igazán brutkóság az tegnap volt, amikor egyszercsak látom, hogy hozza ki a felmosófát, és kezdi felmosni a parkettát, még meg is dicsértem, és magamban örültem, hogy milyen cuki, takarít, jaj de édi, majd mivel azért kicsit bő vízzel nyomta, gondoltam, utánatörlök, bemegyek a vécébe, és akkor látom, hogy a vécécsészébe mártogatta a felmosót bakker!!!!!!!

És végülis igaza volt, a vödörben nem volt víz, valamivel meg csak fel kell mosni, apja szerint mit kötözködök :-) én meg nyomhattam a domestost immár másodszor három nap alatt, szóval imádom meg édes és okos, de azért broáf, viszont ha végre ő is normálisan szobatiszta lesz, és nem kell soha de soha töbet pelenkáznom, én ki fogok ülni este a kert közepére, lehúzok egy üveg pezsgőt, majd rituálisan felgyújtok egy pamperses zacskót vagy valami :-D

Címkék: gergő  |   | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr622174851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magdaleha · http://magdaleha.freeblog.hu/ 2010.07.27. 14:38:27

Aztán nehogy úgy járj mint én, aki miután eldicsekedett fűnek fának, hogy nem szoptat, és alszik éjszakánként,/és elment a barátnőivel flancos esti piálásra a belvárosba/, egy szép vasárnapon ügyeleti díjjal terhelt terhességi tesztet vásárolt -mert gyanúsan hisztisnek érezte magát- és lőn, jön a negyedik gyerek... ERGO: további nemalvás, pelenkázás, etc...

Kendemami 2010.07.27. 15:42:32

Teljes mértékben átérzem amiről írtál. 5 éve csinálom, és még legalább 2 előttem áll. Nekem már az összes popsitörlő kakaszagúnak tűnik...

Maczy 2010.07.27. 21:35:42

Elmesélem neked, hogy nálunk Zsombor kezdi unni a pelenkát, egyik reggel még a kánikula idején szokása szerint még pelenkacsere előtt kisétált a teraszra - én próbáltam nem elrontani a kávémat :) -, egyszer csak hallom, hogy a teraszasztalon csapkod, na, mondom, kávé előtt leszedem. Hát kérlek, ott ült a fiam az asztal tetején, tündibündi büszke mosollyal, pelenka nélkül nyakig szarosan, az asztalt a keze és egy talált ceruza segítségével félig beterítette a matériával, és még maradt is néhány göböcske. (és a nővére természetesen most nem rohant ám beköpni az öccsét :) )

Broáf broáf, azóta nem kap éjszakára tépőzáras pelenkakülsőt, csakis bebújósat :D

Check 2010.07.28. 20:21:28

Broáf, broáf, broáf! Viszont kis szünet után még évekig eltart majd, hogy az a vicces, ha anya orra alá fingunk, böfögünk, lehetőleg ebéd közben, vagy csak felemlegetjük, de azt bármely, de lehetőleg alkalmatlan időben.
Majd meséld el, h ég a pampers zselémagja!

manner 2010.07.28. 23:13:32

Húha! Meg :D
(nahh, asszem kötehetem fel a gatyám.. vagy nyugtasson meg valaki, a lányok szelídebbek e téren???)

Chipie 2010.07.30. 22:44:33

@Magdaleha: öööö, nagyon remélem, hogy nem így lesz, momentán úgy érzem, hogy a szülőszériámnak totálisan a végére értem :-))))

manner: sztem a lányok szelídebbek, nálunk legalábbis a Lujzihoz nem tudok kötni semmi hasonló gyomorforgató sztorit, párszor bepisilt, amikor szobatiszta lett, de ennyi, úgyhogy még van remény :-D

Maczy: ott a pont, ez rémesen gusztustalaaaan lehetett, broáf :-))
süti beállítások módosítása