2010.05.10. 11:29| Szerző: Chipie

Úgy látszik a Family Guy c. rajzfilmsorozat készítői valahonnan ismerhetik a Gergőt, és ez egyben most magyarázkodás is azzal kapcsolatban, hogy miért vagyok esküszegő bitang,és nem írom, amit ígértem, de ez a 3 sor is ötször lett félbehagyva, és a videó mindent megmagyaráz. :-DDDD

 

 

Címkék: röhej gergő  |   | 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr11987966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szoeke 2010.05.10. 12:21:23

denagyon LOL :)))))))
mikor kicsik voltunk mi is rendszeresen csináltuk ezt az öcsémmel :) a fürdőszobából kiabáltunk, hogy Anyaaaa, anyaaa, anyaaa (végtelenítve), míg be nem jött, és akkor röhögtünk és azt mondtuk, hogy Nem szóltam, csak a nevedet gyakoroltam! Állati viccesnek éreztük magunkat, csodálom, hogy anyánk nem akadt ki rajta :)

Check 2010.05.10. 17:24:07

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Respect!

napocska74 2010.05.11. 00:02:53

Ez ahhoz hasonlít mikor a gyerekeim üvöltötték az udvaron,hogy "anya,anya leesett, siess!" Én meg rohantam,siettem és kétségbe estem vajon melyiket is kell majd a kórházba vinnem.Mire odaértem röhögve csak annyit mondtak " a vérnyomásom :))"

vidramam 2010.05.11. 09:40:46

Family guy rulez!!!!
Szoeke, Napocska :DDD

Liliak 2010.05.14. 01:21:46

Benevezhetunk a babyblogger versenyre? Nagyon jokat irsz, kokemeny valosag, mar ha el tudja valaki kepzelni a 3gyerekes letet :)

kihanemén 2010.05.14. 23:01:09

én is gondoltam, h benevezlek a babyblogger-re, DE aztán elolvastam ezt.
szavazási időszak alatt a legtöbb szavazatot kapott blog írójának ajándéka: 2 személyre és 1 gyermekre szóló wellness hétvége.
na szép, és mégis melyik haramiát vinné kend magával? nem hiszem, h a nivea annyira csóró, hogy ne telne egy egéééész család wellness hétvégéjére. sóher alakok. szóval megharagudtam rájuk.
így hát ha nem haragszol, szavazni meg majd a muciékra fogok, mert most, h lucia bepasizott, ponn 3-an vannak, az meg olyan mint amilyen a nivea ideális családképe. ÉS LE A NAGYCSALÁDOK HÁTRÁNYOS MEGKÜLÖNBÖZTETÉSÉVEL!

vagy akkor már miért nem 2 személyes hétvége, h a büdös kölkök ne visítsanak az ember fülébe??? :)

Erenya 2010.05.17. 23:03:36

"2 személyre és 1 gyermekre szóló wellness hétvége."
ezt a baromságot...
süti beállítások módosítása