2010.01.04. 14:20| Szerző: Chipie

Igen, igen, a skacok kétharmada óvodában, az apjuknak meg szóltam, hogy ma este nekem kell a gép, készüljön fel a lelki traumára, úgyhogy, bár tegnap este a beépített, terméskővel felfalazott sarokkád_alatt_robbant szét egy vízcső és állt bokáig a hideg víz, ma este akkor is jövök és beszámolok!!! :-))))

És persze Boldog Jujévet mindenkinek!

 |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr191644944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norkaa 2010.01.04. 16:16:07

Mivel tudtam a csövetekről, az esélytelenek nyugalmával nyitottam az oldalra: de íme! Jön Ő és Csapata! :) Hajrá, részemről várom! :)

misspony 2010.01.04. 19:20:08

Én meg éjjeles vagyok, így reggel 7-ig itt leszek, szóval figyelek erősen! :)
CSőtőrés..... Ajjajjjjjajjjjjjj :(
süti beállítások módosítása