2009.11.18. 12:43| Szerző: Chipie

Végre sikerült pár valamelyest értékelhető képet lőnöm a gyöngykarkötőkről, amiket fűzögetek mostanában, a többit elhurcibálták a barátnők azonnal, és hordják is, aminek elképesztő módon örülök. :-))) Amúgy meg megállapítom, hogy nem tudok tárgyakat fotózni, nem és nem, ha vakuzok, a színe még csak nem is hasonlít az eredetire, ha nem vakuzok, életlen, váááá.

Címkék: kreatív személyes  |   | 14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr51534093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Check 2009.11.18. 14:38:50

Ezek a gyöngyök hihetetlenül jók! Elképesztően ügyes vagy. Vagyis akarom mondani hozod a normál formádat. :-)
A fotók is rendben vannak. A tárgyfotózás külön művészet szerintem, könnyűnek tűnik, de egyáltalán nem az. Én úgy vettem észre, h a kinti fény sokat segít a fotózási nehézségeken. (Már ha van olyasmi - mármint fény - ebben az évszakban. Brrr...)

LáncosP 2009.11.18. 14:54:28

nagyon szépek:) gratula

fotó72 2009.11.18. 14:55:50

régóta olvasom-élvezem a blogodat, és most akkor kapok az alkalmon, h megszólaljak. fotós vagyok, ha gondolod - szívesen állok rendelkezésedre! itt a blogom: www.barathtimea-foto72.blogspot.com ,épp egy ékszerfotó sorozaton dolgozom, nemsoká látható lesz itt. nem gyöngy ugyan, hanem ezüst. nemezékszereket is láthatsz, ha a tárgyfotóra kattintasz! és köszi a blogod, élmény! nálunk is van két rosszaság, a lányom Lujzival egyidős, produkál is hasonlókat :). a fiam 8 hónapos, épp a 'mindenhol megkapaszkodok, felállok, majd elengedem és eldőlök mint egy fa' időszakát éli. minden jót Nektek! Timi

LáncosP 2009.11.18. 14:55:58

első képen láthatót én is vinném azonnal:)

Chipie 2009.11.18. 15:33:03

Köszönöm a tippeket, Timi, lehet hogy élek majd az ajánlatoddal, de előbb összegyűjtök jó párat, hogy érdemes legyen nekiesni egy jó fényképezőgéppel. Igazság szerint az első képet - amelyik jó lett - azt egy fotós barátnőm segítségével készítettem, a többit egyedül, meg is látszik, és igazából a zuram alapszakmája is fotós-operatőr, úgyhogy előbb őt kéne bizgerálnom, hogy segítsen.....:-)))

Láncos, nagyon szívesen készítek neked egyet, milyen színvilágban szeretnéd?

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2009.11.18. 16:36:41

Váááááááóóóóóóó! Eszméletlen jók! Baromi ügyes vagy, nekem is nagyon tetszik!

Juccanya 2009.11.19. 07:57:19

Áruld már el nekem, hogy mikor változtattad át a napot 48 órássá? Avagy mikor van időd a 3 gyerkőc mellett még gyöngyöt fűzni is? :)
Nagyon szépek, üzletszerűen kéne fűznöd őket és lehetnél a nagy csobánkai gyöngysorbeszállító. :))))

misspony 2009.11.19. 21:17:09

Jujjj, azért az utcsóért én fizetnék is!!!!
Komolyan!

l. w. 2009.11.19. 23:54:49

Az utolsóért én is... *.*

Chipie 2009.11.20. 00:37:39

aranyosak vagytok :-)) megrendeléseket szívesen vállalok, az utolsó karkötő egyébként élőben sokkal szebb, mint a képen, találjátok ki, mennyit adtok érte, és lebeszéljük. :-)

NH-ék 2009.11.20. 21:02:04

Szia, szóval az van, hogy ezer éve olvaslak, és nagyon élvezem, gyönyörűek a gyerekeid és csodállak, főleg a türelmedért, én 2 éves ikrekkel és melóval küzdök, de nem ez a lényeg.
Az első képen lévő karkötő nagyon tetszik, vennék magamnak, és a barátnőimnek is karácsonyra, mennyibe kerülne?

köszi szépen előre is

misspony 2009.11.26. 22:20:32

Chipie!
Írtam mélt...... Nem jött válasz!
Megkaptad???????
herbateekukachotmail.com
süti beállítások módosítása