2009.09.01. 06:56| Szerző: Chipie

Azaz kettő darab óvodás gyerekem van mától, elképesztő. Persze ez a hét még beszokós, úgyhogy délben hozom haza mindkét agyroggyantat, de majd jövök beszámolni. Vicces, mert egyáltalán nem izgulok úgy, mint anno Pömpöllérnél, biztos vagyok benne, hogy Lujzika, aki az elmúlt évben mindennap ott volt az oviban, aki már többször ottmaradt, amikor szülői vagy szmk-s akármi volt, és röhögve beült festeni-gyurmázni, nem fog különösebb lelki traumát szenvedni, ha otthagyom ebédig. Legalábbis remélem. :-)

 

UPDATE: Időutazó vagyok egy szem kisgyerekkel :-) Jelentem kilenc óra van, Lujzibujzi simán és kacagva ottmaradt az oviban, megfogta szépen az óvónéni kezét, a bátyja segített neki, megmutatta hol a vécé meg a szekrénye, én elbúcsúztam, hogy most megyek vásárolni, meg haza összetakarítani, és majd jövök érte, mondta jó, majd fest nekem csigabigát, kaptam cuppanós puszit, de már szaladt is el, és mire az ablakhoz értem, és bekukucskáltam, már bőszen festett két másik copfos között, épp csak hogy odaintett. Ennyi. Brühühü. :-)

 

Egy nagycsoportos és egy kiscsoportos:

 

 

Indulás előtt:

 

 

Ezek meg hova mennek???

 

Címkék: gergő ovi pömpöllér lujzibujzi  |   | 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr621352222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2009.09.01. 07:06:04

Jaaaj, de jó volt újra olvasni benneteket, várj, le kell törölni a könnyeimet a röhögéstől, ez fél gyógyulás nekem! Lujzi imádni fogja az ovit!

Chipie 2009.09.01. 09:34:02

hawah, rajtam ne múljon, akkor ezentúl többet írok, hogy nevethess :-)))

Check 2009.09.01. 13:50:51

Hát bizony kirepülnek a gyerekek... Minden jól fog menni, leszámítva, hogy most rrrettenetesen unatkozni fogsz, hehe. :-)

csibie 2009.09.01. 14:17:47

Gergő mit szólt az egyedülléthez? Mennyire unatkoztatok? :D

Chipie 2009.09.01. 14:59:54

semennyire sem :-)) elmentünk boltba, aztán blogot írtam kicsit, elmosogattam, email-eztem, amíg aludt, aztán átjött a barátnőm kávézni, aztán megjött a fia az iskolából, aki nálam volt, amíg a szülei a nővéréért mentek, majd már indultam is, és elhoztam az én kettőmet meg a barátnőm fiát az oviból díszkísérettel, szóval hipp-hopp elszaladt a délelőtt. De Lujzika nagyon jól érezte magát az oviban, szépen megebédelt, azt mondta az óvónéni, hogy jövő héttől már ott is alhat. :-)))))

paramami 2009.09.01. 18:42:16

széééépek!
hehe, annyira édes gergő, ahogy kukkol :)
az lesz majd a szép trió, mikor ő is csatlakozik.
Ha jól számolom, akkor pont Géza már suliba megy, de azért egy fotóra beállhatnak hárman :)
és micsoda boldogság lesz az az idegrendszernek!
én néha, mikor elcsalok egy-egy napot a melóból és itthon vagyok egyedül és se férj se gyerek se senki...ó de jó is az :))

Csíkospulcsi 2009.09.02. 14:31:12

Eszméletlenek vagytok, nagyon jó olvasni titeket!
Gyönyörűek és okosak a gyerekeid, joggal lehetsz büszke rájuk!
Várom a további sztorikat, szép, nyugis, kevés kórsággal járó tanévet nektek!
süti beállítások módosítása