2009.07.09. 23:30| Szerző: Chipie

Kollektíve mind a hárman, élükön az én tündérokos fiammal, aki a minap ragyogó arccal közölte, hogy nézd anya, kipróbálom, hogy orrba tudom-e rúgni saját magamat, és mielőtt bármit is mondhattam volna, kipróbálta. És sikerült. Bazmeg. És a lányom, aki a milyen állat mondja azt hogy nyihaha kérdésre vacsora közben simán azt válaszolja, hogy a leves, majd mindenki beborul a kajájába a röhögéstől. És a kicsi, aki már megint el akar vitetni a gyivivel szerintem, mert a) hisztigörcs közben lefejelte a kanapét, és a fél orráról diszkréten lehorzsolta a bőrt, b) pattogni próbált a bébitaxijával és szemöldökreesett a betonon, c) ráesett a bébicsúszdáról a gokartra, és három vörös foltot szervált a nyakára meg a fülére,  d), berohant a biciklin száguldó bátyja elé, aki szegény legázolta, és ettől annyira megijedt, hogy Kiscsibésznél háromszor hangosabban zokogott, úgyhogy végülis egyszerre kellett vigasztalni kettejüket, Gergelem meg szerzett két szép párhuzamos vágást a halántékára, alig pár percig tartottam összenyomva a sebszéleket és már úgy is maradt, és relatíve kevés vér folyt, e) a szokásos esti "akkorisbelenyomlakapizsamádba"-iszapbirkózás keretein belül simán szemöldökön fejelt engem arccal, amitől az én szemöldököm is nagyon fáj, az ő arcán meg két szép piros zúzódás van, tehát most kijelenthetem, hogy gyakorlatilag nincs az arcán ép felület, még a bal szeme is kicsit begyulladt, mert belefolyt tegnap a szemöldökéből a vér, ilyen az amikor egy egyéves kisfiú sokkal ügyesebb, mint amilyen okos. :-D Bár azt legalább biztosan megtudtam, hogy stabil az énképe, mert amikor a fürdőszobai csapban meglátta a saját tükörképét az X alakban leragasztott halántékkal, azonnal odanyúlt, és letépte magáról a nagy műgonddal felhelyezett cuccost, és nem a tükörképéhez nyúlkált, szóval halleluja. :-)

A kocsiban meg effektíve aranyat köpnek aranyra, ma már haraptam a kormányt a röhögéstől, amikor pl hátraszóltam a Lujzinak, hogy lányom, ne legyél már ilyen dinka, mire ő azonnal és ordítva kikérte magának, hogy ő nem pudingka, mire a bátyja letromfolta, hogy de igen, puding, majd elkezdtek egymásnak váltott tejipari termékeket ordítozni sértés gyanánt, te túrórudi!!! Nem vagyok tújójudi, te vagy az!! Nem, te vagy az!! Nem, te egy kjémtújó vagy!! Te meg egy nagy ronda kivisjoghurt!!! Neeeem!!, amíg nem kezdtünk mindannyian visítva röhögni, majd ekkor Pömpöllér spontán költői ihlettől hajtva átírta a "Lepke lepke, szállj a tenyeremre..." kezdetű nagyszerű ovis remekművet arra, hogy lepke lepke, szállj a fenekembe, akkor ezen is üvöltve röhögtek tíz percig, majd a Lujzi is legyártotta a saját átiratát, gyere pillangó a popsimba kezdettel, természetesen dugóban és tökig lehúzott ablaknál hatezer decibellel üvöltve, én meg már annyira röhögtem, hogy attól féltem, fának megyünk. :-)

És akkor arról még nem is beszéltem, amikor hazaérve megkergültek, és amikor szemrehányóan megkérdeztem a gyereket, hogy most miért viselkedik ilyen agyroggyant módon, amikor idáig a bankban olyan jó volt, akkor simán odavetette rohantában, hogy azért, mert a bankban elhasználta az összes jóságtartalékát, és most amíg nem töltődik föl, muszáj a seggén pattogva és üvöltve közlekedni, valamint rosszalkodni, meg arról, hogy muszáj lesz őket többet nagyvárosba vinni, mert ugyan nagyon szépen és szófogadóan közlekedtek velem a belvárosban, azért még a fiam az örömtől ragyogó arccal és természetesen ordítva mutogatott egy feka gyerekre, hogy nézd anyaaaa, ott egy barna bőrű kisfiú afrikából!!!!!, nekem meg lángolt a hajam, és próbáltam tíz  másodpercben összefoglalni neki, hogy miért is nem túl udvarias, amit csinál, míg végül rámhagyta, mert látta, hogy ideges vagyok.

Ja és szintén a kocsiban jelentette ki, hogy ő tökre örül, hogy gyerek, mert nem kell folyton bankba járnia, meg ilyenek, majd kifejtette öt percben, hogy én egy harminc éves gyerek vagyok, én meg tíz másodperc gondolkodás után úgy döntöttem, hogy ezt bóknak fogom fel, nem sértésnek. :-)

Címkék: röhej triumvirátus szájak  |   | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr641237479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_andalgo_ 2009.07.10. 00:13:13

nohát, én ezen nagyon kellett röhögjek.

szoeke 2009.07.10. 20:42:20

omg, ezen annyira röhögtem, hogy elkezdett ficeregni a gyerek a szobájában, remélem azért nem ébresztettem fel visszavonhatatlanul :) lmao

csibie 2009.07.10. 22:29:05

Végre írtál!
Nagyon jót nevettem a poston. Már az első mondatok ütöttek. :D

napocska74 2009.07.10. 23:16:44

Mire jó a net :)) !! így nyaraläs közben is tudok rólatok !! Hiányzik az egész dinka csapat puszi mindenkinek

Chipie 2009.07.11. 00:00:48

Csókoltatunk mink tikteket ott a messzi távolban, és tessék igyekezni hazafelé! :-)
süti beállítások módosítása