2009.03.26. 09:49| Szerző: Chipie

Ez itten a reklám helye, a zuram csinált egy ugyanolyan online aukciósoldalt, mint a vatera meg a teszvesz, csak éppen tök ingyenes az egész, egyelőre csak a mi cuccaink egy része van fönnt, babaruhák meg ilyesmi, nézzétek meg, és pakoljatok föl nyugodtan mindent, ami már csak a helyet foglalja otthon. Ami neked kacat, másnak lehet kincs! :-D Terjesszétek, mint cecelégy a maláriát és akkor jó lesz mindenkinek !  (katt a képre !)

 |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr851026451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akiseri 2009.03.26. 14:33:46

Szia! Ma tévedtem ide, és betegre nevettem magam... nagyon édesek vagytok! Ez volt az udvarlás... szóval lehet hirdetni nálatok? Mert kezd kicsit macerás lenni a teszvesz... Reklámozhatom a blogomban? www.kiseri.blogspot.com

Chipie 2009.03.26. 15:04:32

Szia!

Háhogyne! Mi csak örülünk, ha pörög az oldal, reklámozd csak minél több helyen, és pakolássz fel dolgokat!

A bókokat köszönjük :-D

ittvettem.hu 2009.04.04. 15:13:05

tetszik a kezdeményezés, bár én már máshova köteleztem el magam.
sok sikert!!!
süti beállítások módosítása