2009.02.23. 15:13| Szerző: Chipie

Egészen elképesztő, hogy mennyire különböznek a gyerekeim, kromoszóma-alapú lehet ez a cucc, merthogy nem neveljük őket erre, sőt, de Pömpöllér személyében sikerült egy klasszikus alfahímet összehoznunk, Lujzibujzi meg a létező legpuncibb punci, és gyakorlatilag nem tudok egy közös tulajdonságot találni bennük, hacsak a testvérszekálásra való hajlamot nem deklarálom annak. A kicsiről még nem tudok nyilatkozni, de hogy nem lesz piskóta az se, az tuti, tegnap reggel effektíve bekapcsolta a dvd-lejátszót, benyomta az eject gombot, kivette belőle a cd-t, becsukta, a cd-t meg felrakta a cd-állványra, én meg csak néztem, mint hal a szatyorban. :-D

Van ugye Pömpöllér, akit az alábbi dolgok érdekelnek (a teljesség igénye nélkül) : űrhajók, motorok, autók, kamionok, vulkánok, huszárok, rómaiak, műholdak, dinoszauruszok, íjászkodás, farkasok, csillagok háborúja, halálcsillag, darth vader, gladiátorok, robotok, kalózok, harcosok, foci - amik így hirtelen eszembe jutottak, szóval olyan szinten pasi, hogy az már-már karikatúrába fordul, amikor pl nem hajlandó felvenni egy pólót, mert van rajta egy cérnavékony rózsaszín csík a többi barna meg bézsszínű csík között, vagy amikor a Lujzi félt éjszaka és én mindenféle tündérekről meg táncoló barbikról duruzsoltam neki, és közben visszafogottan fuldokoltam a röhögéstől, mert hallottam, ahogy a takaró alatt a gyerek azt suttogja ezerrel, hogy FÚÚÚJ FÚÚÚJ FÚÚÚJ UTÁLOM UTÁLOM UTÁLOM :-D

 

A Lujzi meg? Mindent szeret, ami rózsaszín, pici, csillog vagy flitteres. Főbb érdeklődési körei a kiscicák, kispipik, macikák, bababogárkák, a kisbabák, ösztönösen babázik, pelenkáz, betakar, simogat, érdeklik még a cipők, a szoknyák, a kalapok, a kendők,a kesztyűk, a sminkelés, a múlt héten megtalált valami ezeréves rúzst abból az időszakból, amikor még festettem magam, mint a normális emberek, és a csaj simán kirúzsozta magát vele hosszában orrtól állig, az ékszerek, minden ami barbis, szivecskés, hercegnős, királylányos, a múltkor beraktam egy barbis mesét, amiben ott ropták tüllszoknyában a kis rüfkék,  Lujzi a végletekig átszellemülve nézte, sóhajtozott, és olyanokat rebegett maga elé, hogy Lujzi táncol, Lujzi hercegnő, Lujzi táncol, Lujzi hercegnő, pedig Isten látja lelkem, én amennyire tudom, próbálom a normális mederbe terelni, de aztán mindig rájövök, hogy kislányoknál ezt valamiféle átmeneti skizofréniának kell tekinteni, amit a legtöbben hálistennek kinövünk, és ilyenkor erőnek erejével emlékeztetem magam arra a szomorú, de kétségkívül igaz tényre, hogy nekem is volt kikönyörgött rémséges púderrózsaszínű lakkretikülöm 6 évesen, és most már talán kezdem sejteni, anyámnak mekkorát kellett nyelnie, hogy megvegye :-D

És akkor arról még nem is beszéltem, hogy Pömpöllér effektíve nem fél és nem is félt soha semmitől, értem ezalatt a klasszik kisgyerek-félelmeket, az én gyerekem szereti a sötétet, a bogarakat, pók- és giliszta-fan, szereti a kutyákat, a lovakat, mittomén, valószínűleg, ha szembejönne velünk egy élő T-rex, biztos elszaladna, de a hétköznapi dolgok őt soha nem rémisztették meg, nem is értettem a fórumon, amikor az anyukák panaszkodnak, hogy ettől meg attól fél a gyerek. Ehhez képest a Lujzi akkora paragép, mint ide Lacháza, fél a pókoktól, a kukacoktól, a bogaraktól, újabban a sötéttől, kislámpával tud csak aludni, amitől persze a báty morog, fél a hajszálaktól (ez komoly, ha lát egyet valahol, sikít, és rohan hozzánk, és azonnal el kell tüntetni róla, apjával azon röhögtünk, vajon mikor döbben majd rá, hogy a fején van belőle egy csomó :-D, fél a szöszöktől, az esőtől, a széltől, valamelyik nap a negyedik mesét tudtam csak elolvasni Pömpöllérnek, mert ugye Lujzi hiába kapja meg a kis píszi annapetijét elalvás előtt, a bátyja meséjére is odagyűlik, és a meseköny, bár szolidan, de illusztrálva volt, és minden mese második oldalán talált valamit, amitől sikoltozhatnékja támadt, így buktuk be a kiskakas gyémánt félkrajcárját, mert a török szultán morcosan nézett a képen, a csillagszemű juhászt, mert a sündisznók is rondán néztek, a többet ésszel mint erővel-t, mert volt benne egy vaddisznó, szürreális egy este volt. :-)

Ez itt pediglen, Darwin előtt tisztelegve, a Lujzi által kreált, az apja szerint lényének kvintesszenciáját kifejező új faj fényképe így befejezésül, az úgynevezett Tüll-Rex. :-D

Címkék: triumvirátus  |   | 8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr63960806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norkaa 2009.02.23. 15:44:24

Szerintem ez olyan bejegyzés, mintha te találtad volna ki. Pedig TUDOM, hogy ilyenek a babáid.

dodomami 2009.02.23. 16:28:44

Lelkes olvasója vagyok a gyerekeidnek :) Csak nem jellemző rám, hogy írok is.
Nekünk négy gyerekünk van, a húsz évestól a négy évesig. Amikor a legkisebbet vártuk, egy ismerősöm az mondta: kíváncsi rá, hogy tudtunk e egy negyedik "fajtát" alkotni. Jelentem tudtunk :D Időnként nyomokban felvillan, hogy vannak közös gének, de mindegyik annyira más és más.

paramami 2009.02.23. 16:29:35

nekem meg nagyon kellett már ez a szívből jövő nevetés amit negyed órán keresztül csináltam, míg ezt bejegyzést olvastam.
de a tüll-rex viszi a prímet :DDD

és most már azt is tudom, hogy ki happolta / ezt így kell írni ? :))/ el az orrom elől a stegosaurusos pólót :)))

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2009.02.23. 16:46:10

Összekanalaztam magam, mert szétestem a röhögéstől. :D
Hát, ha vígasztal az, hogy óvodás koromban, mikor megkérdezték, hogy mi leszel, ha nagy leszel, én is szemrebbenés nélkül vágtam rá, hogy királynő. Aztán mekkora rocker lett belőlem tizenhat éves koromra! :D :D :D

csibie 2009.02.23. 20:49:13

Chipikém,
én ovis farsangkor menyasszony voltam, és imádtam minden ilyen nőcis dolgot, aztán hál istennek kinőttem. :) Bár lakk rózsaszín táskám nem volt. Ó sanyarú gyerekkor! :))

Kíváncsi leszek Gergőbergő is tök más lesz, mint a két nagy vagy inkább Pömpöllér irányába "indul el".

Chipie 2009.02.23. 21:39:09

csibie, nem tudom, egyelőre úgy tűnik, hogy simán ráver a bátyjára gazemberségben, de sármban is, majd meglátjuk.

köszi a reagálásokat, én is voltam menyasszony ovis farsangon ( ki nem? ) meg pillangó meg tündér is, szóval örökölhette is a csaj, bár felnőttkoromra már elég távol áll tőleg a plázacica feeling. De Lujzi képes ilyen mondatokat elereszteni: Nézd anya, ez az én tökéletes hálóingem! :-D

Check 2009.02.23. 21:53:27

Bibi-Biiii! Nekem van egy icipici babarózsaszín lakk retikülöm. (Yves Rocher reklámcucc volt, mielőtt elszörnyednétek.) Őszintén szólva már régóta Lujzinak tartogatom, ha esetleg még nem lenne neki ebből a nélkülözhetetlen darabból. De csakis csibés és királylányos csattal együtt adom. :-)

ildiko78 2009.02.26. 06:43:31

na tegnap rájöttem arra én is hogy fiúk között és lányok között mekkora a különbség
ugyebár Lujzi imád kis papírokat vagdosni, gondoltam nagy naívan, hogy a fiam is (három próbaüzem után mialatt ott ültem mellette), képes lesz fél percig ellenni vele, míg a kicsit etetem.
Elfordulok, vissza, ömlik a vér, elvágta eléggé durván az ajkát. Mosdó fölé állítottam, de mikor láttam hogy a szivaccsal keni szét a vért a mosdóban (takarít), megnyugodtam hogy életben marad.
De basszus, miért abból indulok ki, hogy a Lujzi képes szépen vagdosni? Még jó hogy a Legót meg nem vesszük elő, mert a kicsi biztos megenné, mert ha Gergő nem, akkor ő sem, vagy igen, már nem is tudom.
Lássuk be, családtagok lettek nálunk. (de legalábbis tudok példálózni azzal, hogy hárommal is lehet boldogulni, bár azt nem értem, ha én egy nyűgös kölköt dajkálok, a férjem egy nyügős kölköt dajkál, mi lesz a harmadik nyűgös kölökkel?)

Ildikó
süti beállítások módosítása