2009.02.04. 21:04| Szerző: Chipie

Úgy örülök, előkerült az én kisgyerekkori rongybabám, teljesen csoffatag, de használható állapotban, én teljesen elérzékenyültem tőle, ez a baba végigkísérte a gyerekkoromat, imádtam, pedig elég rondácska szegény, amolyan retro-waldorf jellegű, és odaadtam Lujzinak, és imádja, pedig vannak sokkal szebb babái copffal meg ruhával, meg mittomén, de idáig nem nagyon babázott, ezt a kis cseklő-nyakló frottírocskát meg szent ereklyeként hurcolja, altatja, betakarja, becézi, és amikor odaadtam neki, elmagyaráztam, hogy ez anyáé volt, és szeretném, ha vigyázna rá, kistányér szemekkel nézett rám, és megígérte.

:-))

Címkék: lujzibujzi  |   | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr79923191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norkaa 2009.02.05. 00:33:51

Aaaaaaaaaaah. Teletubbi simpli. I'm loving it.
(Azt hiszem, érződik, hogy megint melózok éjenk évadján.)

Check 2009.02.05. 10:14:01

De jó is annak, akinek lánya van. Az én babáim egy dobozban várják az kislány unokámat. No, de mi az a 20 év? Nagyon édes a Lujzi!!!

kicsinap 2009.02.05. 14:11:28

Jé, ilyen nekem is volt!!! Csak kicsit más színű (fehér-kék), én mézes babának hívtam, mert hasonlított egy mesében szereplő mézeskalács babához.
Amúgy remélem jól vagytok már, vagy jobban, nálunk is betegeskedés volt, rémálom amikor három egyszerre beteg, a férjem meg külföldön...

Judit* 2009.02.05. 18:36:16

Most jövök a topikból, és látom, hogy nem látom, amit akarok látni. :-(((

norkaa 2009.02.05. 20:10:17

Látom én is, hogy nem látom....

Chipie 2009.02.05. 20:36:51

hát nem... :*-((((
süti beállítások módosítása