2009.02.04. 20:55| Szerző: Chipie

fogok nyafogni, elhatároztam, pedig még jócskán szarul van a kiscsalád, de rájöttem, hogy minek ecsetelgessem itt milyen három atomlázas nyűgös gyerekkel, milyen félóránként lázat mérni, priznicelni, cseppenteni, puffantani, aggódni, akinek van legalább egy gyereke, annak elég felszorozni hárommal a saját élményeit, akinek meg nincs, az majd rájön :-))))

Úgyhogy inkább röhögök, és izgatottan készülök a holnapi napra, amikor erős esély látszik arra, hogy hetek óta először kiteszem a lábam az ajtón, és elmegyek egészen a cba-ig, durva lesz. :-)

És akárhányszor kel fel Grübedlimalac éjszaka, és akármennyire ki vagyok akadva esténként, azért egy ilyen vigyor, és máris meg vagyok véve kilóra. (amúgy nagyon durván sápadtak mindannyian, kéretik megfigyelni Gergő fülét, ami effektíve világít :-(

Címkék: személyes betegség gergő  |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr48923179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiss Mama 2009.02.04. 21:48:47

óóó, pedig én már vártam a nyafogóst :) na, mindegy, díjat odaadtam így is neked, és komolyan le a kalappal, hogy még a panaszkodást is kibírod. pedig az milyen jó néha. meg sírni is. utána minden könnyebb.
cba-túra komoly. mi lassan négy hete csak orvoshoz megyünk. de ma volt egy óra kimenőm. mit csináltam? fülmelegítő sapka-betétet vettem, király.

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2009.02.04. 22:32:34

Szegény kis fényes orrú királyfi! :) De ez a mosoly fél országot ér, csakugyan.
süti beállítások módosítása