2009.01.30. 20:31| Szerző: Chipie

Köszönjük az érdeklődéseket, hálistennek az összes egyméteres jól van, még némi köhögés fellelhető itt-ott, meg egy kis takony light, és még szedik az antibiotikumot, de alapvetően az élet visszatért a rendes kerékvágásba, bár én tegnap kicsit megrokkantam, hőemelkedésem volt, és úgy nagyjából mindenem fájt, de kiélvezve, hogy végre a tér-idő kontinuum egy olyan pontján vagyok szarul, amikor éppen se nem terhesedek, se nem szoptatok, jól teletömtem magam gyógyszerrel, és mára sokkal jobban vagyok én is, de tegnap bitang rossz volt a közérzetem, ha szegény törpe csak fele ilyen szarul érezte magát, nem csoda, hogy vonyított, mint a migrénes farkas.

(újabb wtf kérdésem van, szerintetek miért van a patikában vett gluténmentes keksz elejére németül az írva, hogy garantáltan tej, tojás, szója és mogyorómentes, a hátuljára ragasztott magyar nyelvű címkére viszont az, hogy tejet, tojást, szóját és mogyorót tartalmazhat?????? Még szerencse hogy igazából nem allergiás a gyerek csak próbából vettem, hogy hátha a kiflicsücsök bántja a hasát éjjelente, de mondjuk ha fulladós allergiás lenne, vajh odaadhatnám ezt neki nyugodt szívvel nyolcszázért? )

Címkék: betegség gergő  |   | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr23913072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csíkospulcsi 2009.01.30. 22:49:58

Na azt képzeld el, hogy én lisztérzékeny vagyok, és az ilyen feliratoktól komolyan sikíthatnékom van. És hogy ez a "tartalmazhat", kb. 0,000000000001%-os esélyt jelent, és a szerencsétlen gluténérzékeny mit is egyen akkor. Mert nagyon kevés az a termék, aminek gyártója 100%-ban garantálja a (glutén)mentességet.
(Szerintem ez arról szól, hogy a magyar forgalmazó nem meri vállalni az esetleges felelősséget, és könnyebb ráírni, hogy "tartalmazhat". Engem ez fog egyszer sírba vinni.)

Örülök, hogy jól vagytok!!!

napocska74 2009.01.31. 09:57:07

Ez ( nem a forgalmazók védelmében ) csak azért fontos sztm mert az én jó anyám is lisztérzékeny volt.Amikor megpróbált olyan dolgotmegenni ami 000000,001 %-ban tartalmazhatott glutént, akkor ő rosszul lett. És nem pszihésen. :((

Csíkospulcsi,sajnálom,h lisztérzékeny vagy .Tudom mit jelent ezt a diétát betartani és milyen költségekkel jár.

Chipie 2009.01.31. 10:10:45

én értem hogy fontos, de könyörgöm, most akkor a német gyártó hazudik, vagy a magyar forgalmazó átcsomagolta azt a rühes kekszet egy szójafeldolgozó üzemben, vagy mijabúbánat??

paramami 2009.01.31. 12:32:14

ja, szerintem is az lehet, hogy minimális van benne és ha valaki igazán lisztérzékeny, akkor ilyet nem ehet.
elég röhejes, valóban.
süti beállítások módosítása