2009.01.24. 14:39| Szerző: Chipie

Pirospont jár viszont Pömpöllérnek, mert bár nagyon nehéz őt elviselni a bezártsági agyroggyanása miatt, nagyon empatikusnak bizonyult, tegnap óta, mióta Lujzi kókadt, nagyon aranyos vele, a szokásos egymást csesztetés helyett olyanokat művelnek, hogy olvadozok, magához öleli, puszilgatja, a lány meg átszellemülten hajtja rá a fejét és olyanokat mond, hogy én bátyusom, szejetlek, Géza meg cirógatja, és így nézik a mesét, és tök türelmes vele, pedig a lány a rossz közérzetből kifolyólag eléggé nyűgös-visítós, de a Szent Báty még a legóit is odahordja neki.

Apropó legó, behalok a gyereken, egyre ügyesebb és kreatívabb a legózásban, persze elfogult vagyok, de szerintem ez a tökegyedül épített Pod racer ott van a szeren (gyengébbek kedvéért, akik nem néznek hetente Starwarst:-), ezzel versenyzett az ifjú Anakin Skywalker a fogathajtó versenyen)

Címkék: pömpöllér kreatívgyerek  |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr16899682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Check 2009.01.24. 17:43:07

"én bátyusom, szejetlek" elolvadtam. Nem lesz itt gond csajozásilag. Tuti. Bár az előző posztot is belekeverve, lehet, h meg kell majd tanulnia karosszéria helyett a bőrét, fényszóró helyett a szemét dicsérni a lánynak. :-))
süti beállítások módosítása