2008.11.19. 10:54| Szerző: Chipie

Tegnap hazafelé a boltból már nagyon kellett pisilnem és a Lujzi már nagyon hisztis volt, így ahogy beértünk a lakásba, lecsaptam a teli szatyromat az ajtó mellé, szélsebesen kibontottam a behóemberezett gyerekeket az overállból, kabátból, ebből-abból, majd berobogtam a vécére, ahova utánamjött a Lujzi, ott volt egy kisebb vitánk, de nem is ez a lényeg, mire kiértem, addigra a Zöldsapkás Igazságtevő kifosztotta a szatyromat, egyrészt megölt két túrórudit, de úgy istenesen, szegényeknek már semmi közük nem volt a rúd formához, szét lettek nyomorgatva-rágva, szottyosra szopkodva, majd miután a kis galád rájött, hogy ebből nem lesz elemózsia, simán cserbenhagyta szegény pöttyös áldozatait, és kirabolt a szatyorból egy zsömlét, aminek aztán ellátta a baját :-))

 

Zsákmány!!!!

 

 

Gyorsan, mert jön a seriff!

 

Ó ez csak Lady Mariann. :-))

Címkék: gergő lujzibujzi  |   | 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr65777414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

napocska74 2008.11.19. 11:01:19

IMÁDOM ŐKET !!!!!!!!! :DDD

paramami 2008.11.19. 11:30:58

:)))))
én is :)))

norka 2008.11.19. 14:21:08

Hát akkor elég könnyen ment a glutén bevezetése, gratulálok! :)

Juci 2008.11.19. 21:40:57

De jót röhögtem. :)

Cuncimokus 2008.11.22. 14:44:51

Biztos, hogy csak pisilned kellett? Mert ekkora melóhoz azé' idő kell...
(Szipolyka. az Indexről)
süti beállítások módosítása