2008.11.08. 11:14| Szerző: Chipie

Valahol, valamikor, észrevétlenül a gyerek megtanult kicsit önmagán kívül másokra is odafigyelni, és ez ma reggel baromira jól jött, tegnap este ugyanis - hónapok óta először - kimozdultam este, az index fórumos csajokkal beültünk dumálni, éjjel kettőre keveredtem haza, de nagyon jól éreztem magam, és az este végére még bónusznak összetalálkoztam két franciával, akik teljesen ledöbbentek azon, hogy én nem lehetek magyar, hiszen úgy beszélek franciául mint ők, biztos francia vagyok, csak hülyéskedek, és ez jólesett az egómnak :-)))

Na mindegy, a lényeg hogy kettőre hazaértem, ötkor, a szokásos idejében kelt a Gergő, lehoztam, megetettem, és még kicsit visszaaludtunk a kanapén. Valamikor hat körül felkelt Pömpöllér is, de ahelyett hogy a fejemen ugrált volna, mint idáig, szép csöndben leült rajzolni, egy jó félórát rajzolt számításaim szerint, majd amikor Gergő felébredt mellettem, csendben odajött, és a kezébe adott egy játékot, amivel a kicsi még vagy negyedóráig elvolt csöndben, én meg szunyáltam, és arra ébredtem - magamtól - hogy két kicsi pasi néz vigyorogva, Pömpöllér meg kajánul vigyorogva megjegyzi, hogy anya, nagyon elfáradtál a csajbulin, mi?

Teljesen elképedtem, basszus, az ember kicsit nem figyel oda, és ezek meg fogják magukat és megnőnek.

:-D

Címkék: személyes pömpöllér  |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr76756942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norka 2008.11.08. 12:41:26

Ezt te találtad ki.

csibie 2008.11.08. 15:37:03

Az enyém azt kérte: Anya mesélj erről a lánybuliról! :)

Akkor milyen jó lesz ha már Gergőbe is ennyi empátia szorul majd, minden nap mehetsz bulizni. :))

ildiko 2008.11.09. 08:24:01

nem lehet hogy az éjszaka közepén kicserélték Pömpöllért, egy másik gyerekre?!
viccen kívül valamit nagyon jól csinálsz, na!
süti beállítások módosítása