2008.11.06. 11:07| Szerző: Chipie

És igen, és igen, és igen, eljött ez is, Gergő nem gyengén kezd beturbósodni, most már villámsebesen mászik, feltérdel, feláll, elég gyorsan lépeget a bútorok mentén - és hát olyan rossz lett, mint az ördög maga, elkezdődött az utánaszaladgálós korszak, amikor egyrészt antigravitációs tényezőként kell közreműködnöm, másrészt katasztrófavédelmisként, a drága kis tündérbogár ugyanis csak ma reggel az alábbiakat bírta elkövetni: leborította a cd-állványt, lerántotta a kábelnél fogva az egyik kis hangfalat, végignyalta apa cipőjének a talpát, leoperálta a fellógatott orrszívót a falról és jóóól megrágcsálta (broáf), bekapcsolta a porszívót, amitől természetesen halálra rémült, valamint megzabált egy fél túrórudit, amit a bátyja hanyagul lerakott a dohányzóasztalra, és én már csak a rettenetes, szörcsögő, csámcsogó hangokra lettem figyelmes, és ahogy odanéztem, láttam, hogy két kézzel gyömöszöli be a szájába a túrórudit, azt hittem leesek a székről...na hát majd most kiderül, van-e tejallergiája :-D

Címkék: gergő  |   | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr51753577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lucia · http://nesztelencsiga.hu 2008.11.06. 11:38:11

hát hiába, a legkisebb gyereketek is felnőtt, nemsokára már valószínűleg hajnalba esik csak be az ajtón, mert elhúzódott a túrórudizás a tejbárban a haverokkal.

amúgy tökre hasonlít a Pömpire, plusz tokaréteg. :)

Chipie 2008.11.06. 13:26:37

hehe :-)
hát igen, minden ilyen fázisugrásnál kopik egy réteg a cukimuki és édibédi tejszagú kisbaba-álcából, és bukkan elő alóla a büdös gazember :-))

amúgy meg olyan érdekes, nem tudom más gyereke is ilyen-e, hogy vhogy nem egyenletesen hízik a gyerek, értem ezalatt, hogy egyszer felpüffed (mint pl most), aztán mintha nyújtana magán egyet és levékonyodik kicsit az arca, aztán megint a pumplós fázis jön, majd megint szálkásít kicsit, folyton változik az arca

ja és köszi a fémes magyarázatot, nagyon jó, el is mondtam a gyereknek, meg is értette, és hálistennek nyugtázta is és nem kellett áttérnünk a polimerizációs eljárásokra és a hologram előállítására - csak érintettük :-)))

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2008.11.06. 14:07:34

Igen mase is:)
Amugy el sem tudom kepzelni Vizilo Vili,alias (nekem)angyalarcrol,hogy ennyi mindenre kepes,meg hogy az ordog maga:))
a turorudievest persze megertem.nekem mindennap hianyzik:)))

csibie 2008.11.06. 21:07:34

én azt nem értem, hogy lehet félbehagyni a túrórudi evést? :)

Chipie 2008.11.07. 10:05:39

nem hagyta félbe, szó sincs ilyesmiről, igazából az történt, csak ez hosszú és unalmas és a sztori szempontjából irreleváns, hogy tegnap véletlenül iker-túrórudikat vettem a boltban, amikor egy zacsiban két túrórudi van, és Géza hamarabb kelt fel, mint Lujzi, és általában reggel egy túrórudival szoktak nyitni, hogy kibírják reggeliig, amíg én gergőt etetem, stb, így tehát vett magának egyet, kibontotta, kivett egyet, a másikat meg félrerakta Lujzinak, aki akkor még nem jött le a szobájából, na és ezt a hanyagul lerakottat találta meg öcsipöcsi - egyébként semmi baja tőle, lehet hogy rászoktatom :-))))))
süti beállítások módosítása