2008.10.07. 15:30| Szerző: Chipie

a törpe, és nagyon ügyes, de ezzel együtt rém nehéz eset, tipikus önsorsrontó gyereket kaptunk harmadiknak, ahelyett, hogy annak örülne, hogy tud mászni, helyet változtatni, és boldogan bebarangolná a lakást, ahogy tették ezt a nagytesók, ő csakis azért küzd, hogy felállhasson, mindenhol, bárhol és akárhol, persze ez nem mindig sikerül, akkor ordít, és nem találja valahogy a helyét csóribogár, folyamatosan zsezseg, és egy percig nincs el sehol, leül, föláll, elesik,felkel, mászik kicsit, felül, feláll, nyekereg, mászik, stb stb, és ezt csinálja egész nap, rém fárasztó. Ezzel együtt persze ellenállhatatlanul tud vigyorogni, de pl nem tudok vele sehová elmenni, mert a babakocsiban nincs maradása, a földre nem tehetem le csak fűtött lakásban, kézben azonnal szabadulni akar, szóval egy kicsit már várom, hogy 10 éves legyen és kéthetes táborba küldhessem.

Címkék: gergő  |   | 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr3701250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norka 2008.10.07. 20:47:45

Ez tuti Photoshop! :)

ehbien 2008.10.07. 23:27:24

Az én 12 évesem, csak amíg mögöttem állt, és téged olvasott lazán elkezdte szétszerelni a székem, amin ülök. De a táborok tényleg jók.
Én mindig is mondtam (nem keresem vissza, mert magamban biztosan): drága kispofa, és hajilag is beindult. Hitchcock Jimmy, na. :-)

buboreek 2008.10.12. 23:57:13

Bocs, hogy így ismeretlenül, de muszáj... Szóval 8 hónapos Hannámra szóról szóra illik ez a leírás, és most egy picit megnyugodtam... :o))) Nem vagyok egyedül.

Chipie 2008.10.13. 20:29:30

én is megnyugodtam, amikor hallottam, hogy nem az én gyerekem agyroggyant, hanem az első kettővel volt orbitál szerencsém- csak akkor még nem tudtam róla, azt hittem, ez így természetes, és hogy a rémsztorikat az órákon át vonyító csecsemőkről meg fürdőkádba költöző apákról csak ijesztgetésül találták ki. hát nem. :-)
süti beállítások módosítása