2008.09.28. 07:56| Szerző: Chipie

Természetesen, mivel pont kettő napja kezdtem el tudományos alapokon fogyókúrázni, mert elegem lett már a rettegésből, hogy egyszercsak megjelenik itt a Greenpeace és nagy botokkal visszatuszkolnak a tengerbe, és mivel ezt nem vertem nagydobra a szorosabb ismeretségi körben, gondolván vegyék csak észre ők maguk, hogy hirtelen már ide-oda kell ugrálnom a zuhany rózsája alatt, hogy érjen a víz, na szóval persze hogy ilyenkor rendeződik nálunk spontán házibuli, az alábbi résztvevőkkel: 9 felnőtt, 7 gyerek, egy tepsi szilvás pite fahéjjal, temérdek mennyiségű sült kolbász puha fehér kenyérrel, helyben sütött szalagos fánk baracklekvárral, padlizsánkrém piritóssal, különböző borpárlatok, valamint konyakos forralt bor.

De kérem, én lenni híró, mindösszesen kettő darab kisméretű tönkölykenyeret ettem padlizsánkrémmel, höhö, reszkess klaudiassiffer! :-))

Címkék: személyes  |   | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr51685306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csibie 2008.09.28. 09:59:35

tényleg hős vagy! ahogy olvastam a menüt csorgott a nyálam és felszedtem 2 kilót. :)

egyébként hogy fogyózol?

norka 2008.09.28. 18:48:27

hajrá, keresztben csíkos! :))))) ügyes vagy! :))))) és már csak két és fél hét, hogy hozzászokj!;)

paramami 2008.09.28. 18:52:51

issssszonyú ügyes vagy!!!!!!!!!!!!!
hajár hajrá!!!!

AliceCsodaországban 2008.09.28. 19:27:13

Vazze ne csinálj már ilyet, ezzel a botokkal visszapiszkálnak a tengerbe dologgal kiütötted nálam a biztosítékot, azt se tudtam, hogy bepisiljek e a röhögéstől, vagy a kávémat köpjem a klavira... :-)))

(Én is szeretnék fogyni, de imádok enni, nincsen valakiek valami tippje, holmi ártalmatlan szerekről, amik egyszerűen mondjuk az étvágyat csökkentik? A Zeotabs - vagy mi a franc - nálam kilóve, mert állitólag hasmenést okoz, kösz de én amúgy is alapból naponta 6szor megyek a vécére, a több már sok lenne...)

norka 2008.09.29. 00:55:50

Sütök neked dijétás szilvás pitét fahéjjal, mondjuk egy szeletet ehetsz belőle per nap, de az is valami, oder?

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2008.09.30. 07:47:05

Hős vagy. Én zabáltam volna fékevesztetten.
süti beállítások módosítása