2008.06.30. 22:56| Szerző: Chipie

Hogy miért is jó három hónaposnak lenni? Hadd gondolkodjam.....

etetnek,

csak intenem kell és ugrik a szolgahad:

 

jó csajok csókolgatnak:

néha többen is egyszerre:

na persze időnként idegen pasik is

 

de finom arcmimikámból hamar megértik, hogy az érett nők társaságát jobban értékelem, mint a szakállas muksókat:

úgyhogy vissza a női nemhez!

és jelentem, jól vagyok. :-)

Címkék: gergő  |   | 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr45546900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hawah 2008.07.01. 07:05:03

:D
Az a haragos tekintet! Zabálni való! :D

ehbien 2008.07.01. 12:35:26

Nekem a "csak intenem kell" tetszik, meg azok a kék?! szemek! Puszi!

Joana 2008.07.02. 13:11:21

Haláli kölök és a képaláirásokon is jól szórakoztam! :)

Jucus 2008.07.03. 21:01:33

Finom arcmimika, ez jó :)

AliceCsodaországban 2008.07.04. 14:28:44

Na figyelej Chipie, ez a képsorozat nálunk kiverte a biztosítékot, először jómagam köptem a kávét a klavira a röhögéstől (különösen a "finom arcmimikás" képtől) , majd megmutattam a család többi tagjának - hálistennek ők csak a hátam mögül nézték, így mégegyszer nem kellett kiszárítani a klaviatúrát, ők csak simán bepisliltek, de ez az ő bajuk... :-DDDD

Chipie 2008.07.04. 15:29:19

Alice :-))))
ugye, én is befarcoltam, hogy hogy tud egy egyébként tündér kisgyerek ilyen okádék mocsoládé rondán nézni.....:-) nagy jövő áll előtte, én aszondom :-)

Ti jól vagytok? Manojoe miért nem ír blogot a fórumozás helyett? :-)

AliceCsodaországban 2008.07.04. 21:16:21

Szia, jól vagyunk, igen.

Tudod manojoe tulajdonképpen nem alkalmas arra, hogy a magánügyeit közszemlére tegye, és éppen túl van egy csendes idegösszeomláson, mert ez így van. Hála a jó istennek, hogy elment pár hete végre orvoshoz, aki renbehozta a gyomrát is, meg adott neki betegszabadságot meg adott neki relax-pirulákat. Ő nem olyan mint én, hanem sokkal visszafogottabb. Annak idején, amikor állaotos lett, ez a fórumozás sokat segített neki, de aztán visszájára fordult a dolog, pláne amiatt, hogy én is itt vagyok ugye, és én sokkal régebben mint ő.

Szóval megértem, hogy nem fórumozik, a blogolásra meg egyszerűen nincsen ideje a munkától meg a különféle másodállásoktól, mert ugye a fizuja a béka segge alatt, és el kell tartania a cárevicset is. De most jól van, csak egy pasi kéne már aki elfeledtetné vele az előző házasságát... :-)

Csodállak ezzel a 3 energiabomba gyerekkel, én - a leírtak alapján - már régen a diliházban lennék velük, de bölcs az isten, és tudja hová kell rakni a gyerekeket, ki mire képes! :-))) Ahogy elnézem két alfahímet nevelsz meg egy bombanőt... :-)

Szóval meglesz a jutalmad érte! :-)
süti beállítások módosítása