2008.06.18. 07:25| Szerző: Chipie

 a díszpárna-korszaknak, amikor lerakom a kölyköt a kanapéra és ott marad, maximum hangeffekteket produkál. Gergő ugyanis az ifjonti Elvist megszégyenítő módon elkezdte dobálni a csípőjét, emelgetni a fenekét, és ily módon viszont szép komótosan araszol hátúszásban lefelé a kanapéról. :-)

Természetesen ezt úgy vettem észre, hogy leraktam a kanapéra - hosszában, föléraktam a babatornáztatót, majd otthagytam, és elkezdtem vmit csinálni, pár perc múlva meg a nagytesók szóltak, hogy anyaanya, a gergő feje lelóg a kanapéról! Odanézek, és látom, hogy tényleg :-). Először is valahogy megfordult hanyattfekve, hogy már keresztbe állt a kanapén, majd addig rugdosta magát hátrafelé, hogy derékból lefelé hajolva a feje már lelógott, két centire volt a leeséstől a drágám.

Kezdődik.

:-D

Címkék: gergő  |   | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr50526579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

napocska 74 2008.06.18. 09:44:32

Lakóhelyet változtat? :)
Akkor hátha lehet már vele is bárhova menni.
süti beállítások módosítása