2008.05.22. 20:32| Szerző: Chipie

Én nem tudom miből van ez a gyerek, de ez elképesztő. :-)

Tegnap reggel arra ébredek, hogy a gyerek félkómában támolyog lefelé az emeletről, majd összecsuklik a kanapén, és fetrengeni kezd, hogy fáj a hasa. Ha hozzányúlok, sír, majd mondat közben egyszercsak elalszik, felborul, keze-lába lóg, ébresztgetésre alig reagál, csak nyüszög. Namost én még ilyennek nem láttam soha a kölökmedvét, akármit benyalt, mindig produkálta a tüneteket, fosott, hányt, köhögött, mikor mit, de közben végig önmaga volt, soha nem verte le a lábáról a betegség. Úgyhogy most ökölbe szorult gyomorral keltettem az apját, hogy orvoshoz a gyerekkel, de azonnal, és keményen kerülgetett a bőgés.

Apja, aki nem egy befosós alkat, és mindig röhög a paráimon, ez alkalommal dettó befosott, ölbe kapta a gyereket, ráhúztunk egy gatyát meg egy pólót, de úgy kellett öltöztetni, mint egy rongybabát. Ölben kicipelte a kocsihoz, berakta, eltűztek, én itthon szűköltem.

Negyedóra múlva jönnek haza, gyerek a saját lábán ugrabugrál, benyit, és aziránt érdeklődik, hogy lehet-e melegszendvics a reggeli, majd betol 4 pirítóst :-)))))

Doki azt mondta, hogy ő nem lát semmi drámait, szerinte vírus, pihenjen, igyon, aztán délután jelentkezzünk, hogy mi a helyzet. Amúgy ő a világ legjobb, legkedvesebb, és ráadásul legjóképűbb ;) gyerekorvosa, szóval én maximálisan bízom benne, és hízik a májam, mert amikor délután azzal hívom fel, hogy az a gyerek, aki reggel még látványosan agonizált, az a gyerek megtanult kétkerekű bicajjal kerekezni a nap folyamán, és egész nap kint tombol a kertben, akkor jót röhög, és közli, hogy hiába, ez egy acélos csávó, ennyivel lenyomta a vírust. :-)))))))

 

P.S.: Ma estére viszont a jóval kevésbé acélos anyja kifingott, ráz a hideg a láztól, mindenem fáj, és alig bírok járni, kéjmámor volt így 3 gyereket megvacsoráztatni, lefürdetni, felöltöztetni, és ágyba dugni, mert persze a jóember ma sokáig dolgozik, váááááá.

 

Címkék: pömpöllér  |   | 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr75482928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ehbien 2008.05.22. 21:01:19

Na, ebből is látszik: mármint simán rendezed az estét, fékézzel (akarom mondani félholtan), hogy ennek az acélos csávónak a génjei bizony belőled vannak. Jobbulást!!!!!

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2008.05.23. 10:00:46

Jó bulást! Ahogy ovis lányom írta nekem anno! :)

Chipie 2008.05.23. 16:19:56

na, mégsem vírus volt, orbitális mellgyulladásom van, most volt itt a doki, antibiotikumot kell szednem, ha nem akarom hogy felvágják, meg jegelnem, ami a láztól vacogva különösen jólesik :-)

viv 2008.05.24. 13:01:50

talán egy próbát megér: nekem anno disznózsírt és káposztalevelet ajánlottak (ebben a sorrenben). végül nem volt rá szükség, de hátha.
jobbulást! acélendre meg nagyon ügyes csávó, h már biciklizik!!!

sipric · http://hazikoszt.blogspot.com 2008.05.26. 08:35:15

szia, RO-ból és több mgy-sal a hátam mögött (illetve előtt, de ez mindegy :) ): nyugi. A mgy nagyon gáz dolog, és a magas láz ilyenkor sajnos természetes. Nekem az vált be, hogy csomókat fellazítani (forró víz, masszírozás, disznózsírt nem próbáltam, de hallottam már), és ezután a kölökkel kiszívatni, ha kell, többször is mellretenni, mint szokott és általában más pozitúrából. Ne ijedj meg, ha esetleg utána kisebesedik, sajnos ez előfordulhat, de el fog múlni. Drukk, h túljuss rajta!
süti beállítások módosítása