2007.10.29. 20:47| Szerző: Chipie

Navégre sikerült eljutnom odáig, hogy ide is írjak, kicsit tömény volt az elmúlt egy hónap, kicsit belecsaptunk a lecsóba betegségileg, volt itt tüdőgyulladás, mellhártyagyulladás, bárányhimlő, fosós vírus, kérem, á la carte.

Terveztem egy nagyon lírai posztot arról, hogy milyen is volt a kórházban, de nem nagyon lehet leírni, amikor benne voltam, nem is nagyon fogtam fel, mekkora gáz van, csak evickéltünk előre a sárban, a gyerek egyre rosszabbul volt, elérte a mélypontot, visszafordult, én meg próbáltam küzdeni, szórakoztatni, figyelni, valamit csinálni, hogy jobban legyen ez a törpe, aki csak feküdt lázasan, szürkén, lógtak belőle a csövek és nézett. Illusztrációnak egy ilyen volt- ilyen lett, a mélypontról, meg a javuló stádiumról:

 

szóval ez volt a legótvarabb nap, amikor a kurva staphylococcus leverte az ellene indított addigi próbálkozásokat, telenyomta a gyerek tüdejét folyadékkal, és cianotikus állapotba hozta a fincsi kis toxinjaival:

 

szerintem simán elmenne bármilyen adománykérő oldalra, ahol beteg gyerekeknek gyűjtenek, annyira pocsékul néz ki szegény.

 

 

Itt már azért virul:

Címkék: betegség lujzibujzi  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr29212348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása