2007.09.14. 23:49| Szerző: Chipie

Sajnos úgy tűnik hiába töltöttem 24 évet nagyvárosban, az elmúlt 5 év visszavonhatatlanul vidékivé tett, és amikor be kell mennem ügyintézni a fővárosba, egyre közelebb kerülök az idegbajhoz, annyira irritál, hogy kosz van, büdös, haladni képtelenség, mindenhol kupacban állnak az autók, beragadnak a kereszteződésekbe, dudálnak, furakodnak jobbról-balról, vááááá.

Mikor leparkoltam a Nyugatinál a felüljáró alatt és kiszálltam a kocsiból, rendesen hátratántorodtam az orbitális húgyszagtól, rögtön megtalált egy szintén bűzlő csöves, rámszállt egy tolakodó feka, félóra alatt elintéztem, amiért beautókáztam, majd hazaautókáztam, összesen 3 órát ültem a kocsiban azért a nyomorult 30 percért, amíg megvettem az ezévi kontaktlencseadagomat, hihetetlen.

Mi lett ezzel a várossal?

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr38165833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása