2011.01.27. 12:53| Szerző: Chipie

Nem, nem vagyunk jobban, új családi mottónk szerint: Ha meleg van, hányunk, ha hideg van, köhögünk! :-)

A hányós vírus már elköszönt tőlünk, de jól megágyazott az influenzának, és vicces módon én vagyok a legszarabbul, tegnap egészen konkrétan meg óhajtottam pusztulni oxigénhiányból kifolyólag, nagyjából mindenem fáj, de már látom a fényt az alagút végén, ma kaptam antibiotikumot meg mindenféle mást, örültem a patikában, így hó végén, na mindegy, ami a srácokat illeti, Lujzi köhög - nyilván, de reményeim szerint időben elcsíptük, mindenesetre a héten itthon volt, Pömpöllér taknyos, Gergő meg hisztis, szóval elvagyunk, energiaszint a minimumon, ma egy kicsit jobban vagyok, úgyhogy szépen, megfontoltan haladva megpróbálom kicsit összevakarni a lakást ami az általánosan rendetlenből a felháborítóan disznóólszerűvé fajult az elmúlt 3 napban, amikor nem nagyon emeltem fel a seggem a kanapéról, további írások majd később, egyelőre gyorsan az elmúlt hét gyerekszájaiból, ami eszembe jut, just for the record, Lujzi ugyanis bűbájosan kavarja a hangokat és a szótagokat, valamelyik nap az óvodában MILÁNÓI VAKARÓNI volt az ebéd, a halacskáknak szeretné ő adni a HALEDELELT, és a bolt előtt van egy CUKORMATAAUTÓ, a könyvében meg egy szép, rózsaszín FAMINGLÓ,   szóval ezeken félholtan is szétröhögjük magunkat, de nekem a héten a top a Gergő által elkövetett FÓT SZOGADOK, ANYA!, illetve apjakedvence a DINOJUJUSZ (dinoszaurusz gy.k.), kéretik hangosan magunk elé kimondani, aztán pedig ér röhögni :-D

 

amúgy meg tavaszt akarok, és füvet és rövidujjú pólót és kikapcsolt tévét. :-)

Címkék: betegség triumvirátus szájak  |   | 12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr542617990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magdaleha · http://magdaleha.freeblog.hu/ 2011.01.27. 14:21:32

mielőbbi gyógyulást nektek! Sajnos a fosti vírus mindig ezt csinálja: utána jön valami más. Remélhetőleg gyorsan meggyógyultok, és jön a jobb idő is!
M

buboreek 2011.01.27. 15:33:55

Jobbulást!!! MIndenkinek és mihamarabb!

Nálunk mindkét gyerek két és fél év korkülönbséggel azt válaszolta a fogadj szót felszólításra, hogy: FOGADSZÓDOK! :o)

paramami 2011.01.27. 18:06:20

:DDDDDD

cukormataató:))))))))
famingló:)))))))
sírok a röhögéstől , de komolyan.
viszont én kimondtam a dinojujusz-t és most vagynagyon hülye vagyok vagy nagyon hülye de nem hallok semmi extrát.
ciki ? :)

gyógyulj meg gyorsan!!!!!!!!!

paramami 2011.01.27. 18:06:57

a vesszőket meg a szóközöket képzeljétek oda

Keehaar 2011.01.27. 23:18:15

Nálunk dinoszangujusz :DD Esetleg dinoszajujusz, ami a tiéteknek nem túl távoli rokona. Egyébként is imádom, hogy egyrészt selypít, másrészt jó parasztosan mindent jésít, úgyhogy ilyenek vannak, hogy "Apa becsuktaja jajtót" :)

rézi, a nyúl 2011.01.27. 23:48:14

én sem értem a dinojujuszt. (???)

Check 2011.01.28. 08:35:40

Én értem. :D
Jobbulást, gyógyuljatok! Szolidaritásképpen 2 napja én se kapok levegőt, helyette viszont fáj a fejem. De vacsorára fót szogadok a fiacskámnak, és főzök egy vakarónit, mert az jó! :))))))))))

KEA7 2011.01.29. 10:16:51

Gergő nagyon érzi,hogy egy párszor már kihúzta a gyufát :) szegény kém nem hiába beszél Fótról :))

KEA7 2011.01.29. 10:17:22

Szegény kém :)))
bocs félrgépeltem
süti beállítások módosítása