2010.11.14. 09:17| Szerző: Chipie

Tisztában vagyok vele abszolút, hogy a 3-6 éves kislányok átmeneti pszichózisára komplett iparág épül, amiben igyekeznek a lehető legcukibb és legrózsaszínebb flitteres-csillámos-gennyes cuccokat létrehozni, és lenyomni a t. szülők torkán, és az én lányom se igazán kivétel, bármennyire is igyekszem az épelméjűség határain belül maradni, de mit tehetek egy ilyen gyerekkel, a plüssállatainak is saját plüssállataik vannak és nyilvántartja, hogy melyik kié :-D

De ahogy közeledik a karácsony, és megint turbóra kapcsol a reklámgépezet, megint jön elő a hányingerem, érdekes, a fiús-robotos-droidos-transformeres téma soha nem verte ki ennyire a biztosítékot, pedig abban is vannak extremitások, de valahogy dr. Agy csontos autópályáját sokkal jobban tolerálom, mint azt amit ma láttam, és nem és nem és nem akartam elhinni: SELLŐPÓNIK!!! Hát innen hova tovább??? Mit tehet egy olyan lény, ami alul sellő, felül póni, és rózsaszín szárnya van és csúszdás babaháza???? Ehhez képest a baby-sitter Barbie, aki szobatisztaságra szoktatja a kisbarbiet, és a játékvécében játékszar van, már szinte meg se kottyan, komolyan, pedig attól az uram kapott sérülésveszélyes röhögőgörcsöt. :-D Vááááááááá.

Címkék: röhej lujzibujzi  |   | 14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr712447521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Check 2010.11.14. 16:42:37

Legdurvább ellenségem se mondhatja, h nincs fantáziám, de erre rá kellett keressek, mert egyszerűen nem akarta/bírta a képzelőerőm ezt a képet. És végül azt láttam, h az a szörny, amit magam összeraktam magamban, az a valóság. Hűűűűűűűűűűű. Csillámdroid ez, akárhogy is nézem. Respect a lányos anyukáknak!

buboreek 2010.11.14. 17:28:10

fél óra néma csend után... óóóójóságosanyám!!! :oDDD Hát ez kész, pedig biztos fogják tudni ezt fokozni még. Sajnos. Kiváncsi vagyok Hanna lányomat (most 2,5) mikor éri utol az agyhalál...

csibie 2010.11.14. 19:57:31

Így karácsony előtt én is mindig megállapítom, hogy mázli nincs lányom. Iszonyat gáz/gusztustalan játékok vannak a lányoknak. Barbie a legnormálisabb, komolyan. Nem értem, miért?

babarczia 2010.11.14. 21:16:30

Kedves Chipie!

Folyamatos olvasód vagyok, de nem szoktam kommentelni. Pedig tudnék, a csodálatos családodról, na meg írói vénádról ódákat lehetne zengedezni. :-)
Most a segítségedet kérem, de nem tudom, hogyan máshogy érhetnélek el, nem találok emailcímet sehol.
Húgomék Csobánkára költöznének, és nincs más "ismerősöm" ott, csak Ti. Kérdezhetnénk pár dolgot Tőletek? Légyszi küldj nekem egy emailt.
Előre is köszönöm.
Üdv
Anikó (babarcziakukacfreemailponthu)

paramami 2010.11.14. 21:29:45

@Check: én is megnéztem :D
jézus...

Chipie!
Naggggyon durva, de vígasztaljon az, ha beírod a google-ba, hogy sellőpóni/jáj/, akkor a te blogod jelenik meg, egyelőre :)
karácsony közelében gondolom már nem :))

Magdaleha · http://magdaleha.freeblog.hu/ 2010.11.15. 10:34:14

hát, bevallom őszintén, hogy én a fiújátékoktól is agyvérzést kapok... Sőt: kreatív társasjáték is van hűha kategóriájú: nálam az operáció társasjáték viszi a pálmát...

A reklámdömping meg azért idegesít: Peti első körben egy majdnem harmincezer forintos legót kért az angyaloktól, a lányom meg csak simán 'az összes barbit'. Nándi szerencsére még nem kommunikál ennyire jól...

Erenya 2010.11.16. 00:03:01

Ejnye már, hiszen a félig ló-félig hal lény már az ókori mitológiában is szerepelt :DDD kulturálódjanak csak a hercegkisasszonyjelöltek :DDD

jidele 2010.11.17. 19:10:44

egy csilli-villi-lila-rózsaszín kislány anyukájaként értek már meglepetések, de egy ilyen cuccnak azért azt hiszem ellen tudnék állni :D

natlee 2010.11.17. 20:12:37

A cserélhető patás pónicsaládon (!) sírva röhögtem, ezen a sellőpónin már csak sírok... :DDD

Maczy 2010.11.17. 22:55:38

Nálunk ugye csak a szombat-vasárnap reggeli meseösszeállítás idejére "gyűrűzik be" a gyerekipar reklámdömpingje, de az akkor hirdetett játékok között egy sincs, amit jó szívvel megvennék a gyerekemnek, na jó, esetleg egy-két társas. Amúgy is rózsaszínallergiás vagyok, a barbiknál meg mű-neszeszerkutyáknál csak szimplán hányok, de ezen a pónimutánson még extrán sírtam is :))) Néha már ott tartok, hogy kapnak fejenként egy-egy hatalmas kartondobozt, közösen kipingáljuk a fa alatt, aztán csókolom :)

Memme 2010.11.22. 20:51:44

Vizikentaur, hát ezt sem tudjátok? :-)))

Memme 2010.11.24. 13:14:04

Egyéb gyerekes ismerőseimnek szeme sem rebbent, mikor előadtam, hogy láttam a szokásos karácsonyi játékoboltos katalógusban a zhuzhu akármi 2200 fedőnevű elemes hörcsögöt. Visítva röhögtem rajta, de amikor D. elmondta, hogy náluk kettő már a szekrényben várja a karácsony estét igyekeztem komoly képpel bólogatni, hogy ez valójában tényleg milyen jó :-)
Aztán láttam boltban, meg lehet nyomni az orrát (kemény műanyag) és akkor frankón röfög meg sípol.
Ajánlom minden anyukatársam figyelmébe :-)

Persze nagy a szám, egyetlen gyerekem van, és még csak 16 hónapos :-D

Chipie 2010.11.24. 13:52:41

@Memme: az se semmi játék, hálistennek azt az én gyerekeim értetlenül nézték, hogy oké anya, de ezzel mit lehet játszani, hámondom nagyjából semmit, megnyomod és előremegy a csőben, fúúúúj, mondták, úgyhogy ezt megúsztuk hálistennek, mindent úgysem fogunk :-)))
süti beállítások módosítása