2010.10.23. 00:21| Szerző: Chipie

a harci helyzet, annyi minden van, hogy ihaj, tudom, én vagyok a főlusta, hogy ennyire ritkán írok, de igyekszem, igyekszem, csak estére már vagy tök fáradt vagyok, vagy muszáj utolérnem magam háztartásilag, vagy bepunnyadok a tévé elé, és azon tépelődök, hogy miért is nem festek vagy blogolok nyavalygás helyett :-))) ja és az uram is új, aktuális webprojektjén dolgozik, ami azzal jár, hogy esténként bebetonozza a seggét a számítógép elé, és onnantól kezdve se kép se hang, és csak elképesztő szerencsével jutok géphez :-))))

A kommandó jól van, néha túl jól, bár Lujzibujzi átesett egy relatíve komolyabb víruson, amitől megint sípolni kezdett a tüdeje, és szétköhögte magát, majd egyszercsak -  másodlagos szövődményként lesántult, mert begyulladt a csípőízülete, szóval elvoltunk, mint befőtt, a betegség abszolút pozitív hozadéka viszont, hogy Agyroggyant Báty felfedezte magában, hogy szereti a kishúgát, és szétaggódta magát érte, alig hittem a szememnek egyik este, amikor elég pocsékul volt a lány, és kapkodta a levegőt, a gyerek elmagyaráztatta magának, hogy pontosan hogy is van ez a hörgő meg tüdő dolog, majd amikor este mentem föl aludni, benéztem a gyerekszobába betakarásilag, és némileg meglepődve láttam, hogy a gyerek nincs az ágyában....ugyanis ott feküdt a Lujzi ágyában a hugi mellett, mint reggel elmagyarázta: Anya, ameddig bírtam, próbáltam nagyon figyelni, hogy jól veszi-e a levegőt, de aztán már annyira álmos voltam, hogy nem bírtam tovább! - annyira édespofa volt, és akkor arról még nem is beszéltem, hogy a lesántult Lujzit reggel az ölében hozta le az emeletről :-)

Szóval abszolút közelebb kerültek egymáshoz, a judós és a balerina, pedig végletesen más személyiségek, de mostanában tök jókat játszanak együtt, sőt, rajzolnak egymásnak, halálos egyébként, amikor Lujzi szívecskés-tüllszoknyás-lepkeszárnyas-géppisztolyos klónfejű harci droidot rajzol a bátyjának, aki cserébe meg kockafejű, határozott nézésű enyhén transzvesztita-jellegű sellőkkel látja el a leányt, nagyon fognom kell az arcmimikámat, amikor jönnek mutogatni a műveiket. :-)))

Pömpöllér egyébként meglepően problémamentes gyerek lett mostanában (koppkopp és megint koppkopp), az óvodában is tök jó fej, semmi baj nincs vele, ugye ő a legnagyobb a csoportban idén mind fizikailag, mind életkorát tekintve, abszolút alfahím most, az udvaron csapatban járnak utána a 4-5 éves kisklambók, akiknek ő a Nagyfiú, a lányok szerelmesek belé, mint ezt többen is tudatták velem, judón egyre ügyesebb, végre kezdi megtanulni azt, hogy nem elég bulldózerkedni, hanem a technikát is használni kell, mert a judónak pont az a lényege, hogy elméletileg a kicsi simán legyőzheti a nagyot, állítólag Japánban a versenyeken nincsenek is súlycsoportok, mert tökmindegy, és ezt kezdi kapisgálni a csávó, szóval elég kiegyensúlyozott most az élete, apjával nagyon egymásra találtak, csomószor csinálnak férfias különprogramokat, lementek együtt a nyaralóba elzárni a vizet, apja bevitte magával a munkahelyére is, szóval klassz pasi kezd lenni a drágám, tök sokat segít, hótt önálló, egyedül le lehet küldeni a boltba, néha a barátaink hozzák haza edzésről, az elsőnél azért izgultam, de mire értementek, már full felöltözve, összepakolva várt a megbeszélt helyen, szóval elképesztő, milyen nagyfiú, csak lesek. Persze azért ugyanúgy tud puffogni meg morogni, ha valami nem úgy van, ahogy ő azt elképzelte, de totál logikus elme lévén simán meg lehet vele bármit beszélni, annyira durva, hogy nemrég még ilyen volt:

 

most meg már ilyen:

:-)

 

ja és azt bírta mondani tegnap, hogy, anya, ha ti engem tejben-vajban áztatnátok, az azt jelentené, hogy megveszitek az összes lego bionicle robotot, ugye? :-))) ja és folyton feltalál mindenfélét, többnyire olyat, amit már mások feltaláltak, de ő ugye nem tud róla, például a mobil röntgengépet meg a tehénfejő-porszívót, és ugyanolyan rohadék cinikus humora kezd lenni, mint az apjának (jelzem, nem bánom, bár néha kínos, a múltkor, esti meseolvasásnál épp az Öszi böngészőből böngésztünk közösen, és Lujzi már unta kicsit vagy nem tudom, de elkezdett fetrengeni az ágyon, és a fenekét fordította oda felénk, mire rászóltam, hogy Lujzi, hagyd abba a fetrengést, a fenekeddel akarod megkeresni a könyven a foltos kutyát? MIre a gyerek tök rezignáltan benyögi, hogy hát lehet hogy azzal hamarabb megtalálná, mint a fejével, mire én leestem az ágyról a röhögéstől :-)))))

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr512392160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

binci 2010.10.23. 01:58:02

...és azt tudod, hogy minden baj és nehézség ellenére mennyien irigyelnek titeket? jajj...

manner 2010.10.23. 11:01:16

hát én is leestem a székről a röhögéstől, könnyem is potyog.

JanCsi 2010.11.01. 18:57:23

"Anya, ameddig bírtam, próbáltam nagyon figyelni, hogy jól veszi-e a levegőt, de aztán már annyira álmos voltam, hogy nem bírtam tovább!"

Ez annyira meghatott, hogy megkönnyeztem! Most lett nálunk a másfél éves "nagy"nak kistesója (10 napja), úgyhogy különösen megérintett a jelenet.

Chipie 2010.11.02. 11:35:04

@JanCsi: Gratulálok nektek, tök jó lesz! Én egyke vagyok, és mindig úgy vágytam testvérre, de nem lehetett, és most nagyon jó látni, hogy bár folyamatosan szekálják egymást, ha baj van, azonnal összezárnak. :-)
Ez amúgy tipikus Pömpöllér, hogy alapjáraton egy macsócsávó meg beszólóművész, néha kifejezetten bunkó tud lenni a tesóival, időnként viszont kivillantja a nagy puha mackóbelsejét :-D

JanCsi 2010.11.04. 08:44:17

@Chipie: Én is egykeként nőttem fel és semmiképp sem akartam, hogy a lányunk is így nőjjön fel. Rossz volt egykeként, sok egykeségből adódó hátrányomat még mindig kapálgatnom kell... :(
süti beállítások módosítása