2010.02.23. 08:35| Szerző: Chipie

ilyenkor már kora reggel szólt a telefonom, és az anyukám szólt bele, és megbeszéltük, milyen jó is, hogy megszülettem. Régen eszembe se jutott, hogy milyen lehet háttér és támaszték és fedezet és segítség nélkül, mert ő mindig ott volt, és úgy szeretett, ahogyan soha senki, és ahogyan soha senki nem is fog, és szentül hitt benne hogy különleges és gyönyörű és páratlanul tehetséges vagyok, és akkor egy kicsit még én is hittem. Aztán valahogy túl hirtelen lettem valakinek az egyszem szemefénye gyerekéből sok mindenkinek az anyja, és még mindig nagyon hiányzik, és bármit megadnék, ha visszakaphatnám, akár csak egy napra. Csak egy órára. Csak még egyszer megölelhetném.

Címkék: személyes  |   | 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr691782971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JanCsi 2010.02.23. 15:12:41

Csatlakozom. Isten éltessen Téged és hüpp-hüpp! (Engem 25 éve nem ölelt, pedig csak 30 vagyok.)

csibie 2010.02.23. 15:20:09

Boldog Szülinapot kívánok! Legyen ez a nap az örömé és nem a szomorúságé, nézd rá három lökött gyerekedre és röhögj! :)

(nagyon szépen írtál anyukádról, jó anyuka lehetett nagyon!)

phzs 2010.02.23. 20:54:20

Ez az érzés már mindig ilyen lesz. :(
De gondolj arra, hogy az anyukáddal való meghitt és különleges kapcsolatod miatt lettél te ilyen következetes, mégis laza és nagyon szerető anyja a gyerekeidnek, akik gyönyörűek és páratlanul tehetségesek.
Én is egy ilyen anyát veszítettem el, de a lányomban egy kicsit visszakaptam. :)

kihanemén 2010.02.23. 22:48:39

én most elpityeredtem...

Check 2010.02.24. 09:17:44

Na, tisztázzunk valamit:
TE KÜLÖNLEGES ÉS GYÖNYÖRŰ ÉS PÁRATLANUL TEHETSÉGES VAGY.
CSUPA NAGYBETŰVEL! FELKIÁLTÓJEL! Kéretik tudomásul venni.
Különben meg anyukád ott van veled, amikor szeretsz akkor direkten a szívedben, amikor meg szomorú vagy, akkor csak kiugrott valamiért, de már jön is. És amilyen meg te vagy, hát érzed.
Forever.

loihi (www.nimrodnoah.blogspot.com) 2010.02.24. 11:35:22

Isten éltessen sokáig!
Születésnapod alkalmából régi adósságunkat szeretnénk törleszteni.
Kukk be a blogunkba!
Puszi

paramami 2010.02.24. 17:21:51

hát én most nagyon bőgök.
Isten éltessen drága legeslegjobb barátnőm!
Csodásan írtál anyukádról, de te így is az vagy, aminek ő gondol téged .
Én tudom.
Te meg hidd, amit ő is tudott.

manner 2010.03.03. 22:48:56

Bár nem ismerlek személyesen, de szerintem különlegesen jófej vagy!
és a bejegyzésen én is elpittyedtem....
süti beállítások módosítása