2010.02.16. 12:40| Szerző: Chipie

-Anya, idenézz, cigánykerekezek!...........Anya, hát ez nem ment valami jól, kár, hogy nem vagyok cigány!

-...ööö...kicsim, a cigánykereket nem azért hívják így, mert csak cigányok tudják jól, ennek ehhez semmi köze...(fuldokolva röhög)

-Akkor miért hívják így?

-ööö...

van valakinek tippje amúgy?

 

jaj és egy olyan igazi lujzikás gyerekszáj, beleittam az otthagyott teájába (ez az anyák sorsa egyébként, szétpasszírozott maradékokon élünk mint a malacok:-))), mire megszólal: Anya, BOLDOGAN ihatsz a teámból! Annyira imádom...

 

Címkék: pömpöllér lujzibujzi szájak  |   | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr391762948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

misspony 2010.02.17. 07:59:23

Ezek a maradékok azért jelentősen növelik a testtömegindexemet................

Lujzi csodalánylény!

Mellike 2010.02.17. 10:19:12

Kíváncsi lettem, ezért rákerestem, mert ugye a gugli a barátunk, és ezt a magyarázatot találtam:

"Cigánypurdék hánynak C.-t, midőn alamizsnát kérve, tenyerükön s talpukon kerék módjára forgolódva, anélkül hogy fejük a földet érintené, sietnek az utazó után.
Pallas Nagylexikon"

Csak van köze hozzájuk:D

Gundel a Marson (törölt) 2010.02.18. 10:30:30

Szia!

@Mellike: Én is ugyanezt a magyarázatot leltem.

Gundel a Marson (törölt) 2010.02.18. 12:12:07

@Mellike: szia, én is ezt a magyarázatot találtam
süti beállítások módosítása