2010.01.29. 12:24| Szerző: Chipie

meg elérkezett az a pillanat, amitől rettegtem, amikor a gyerek a vállam fölött beleolvasott a blogomba, és kikérte magának, hogy hogy írok róluk :-)))), pontosabban a hülyealváson akadt ki, mert hogy ilyet egy anyuka nem mondhat a gyerekéről hogy hülye, és hiába magyarázkodtam, hogy én az alvási pozitúrára értettem, csak rosszabb lett, remélem az óvodában nem kezdi el terjeszteni, hogy hülyézem őket :-) Úgyhogy ezentúl szigorúan csak akkor netezek, ha nincs ithon, vagy alszik, mert már az indexet se lehet megnyitni az apjának, azonnal jön és olvassa, hogy hullákból raktak barikádot haitin, és eléggé begyorsult az olvasása mostanában, tekintve, hogy mindent kibetűz, amit lát, most döbbentem rá amúgy, hogy bakker a minket körülvevő feliratok, táblák, reklámok és termékek majdnem mindegyikén angol a szöveg, csórigyerek meg betűzi szépen, hogy anya mi az a dougöhö plajset, mondom gyurma drágám, gyurma.

És tegnap voltunk vele fülészeten, mert megint rosszul hall, és odafele majdnem belénkszaladt egy idióta, és rém büszke vagyok magamra, mert egyrészt ügyesen kimanővereztem magam a helyzetből (már láttam ugyanis, hogy a szakadó hóesésben, a síkos úton araszoló sort egy baromarc előzgeti, és felkészültem idegileg, és naná, hogy amikor pont minket előzött, akkor jöttek szembe, mire az az íkúnindzsa nyomott egy satuféket, amitől természetesen kipörgött, és telibekapta őt a szembejövő, és együtt szépen átcsúsztak a mi sávunkba, mindez 3 méterrel előttünk, én meg hálistennek egy gázfröccsel kislisszantam előlük, és csak utólag kaptam gyomorremegést, és tekertem le az ablakot a mínusz tízben, hogy bárki bármit is szól rám, mint köcsög anyukára, elszívjak egy cigit, amúgy arra büszkébb vagyok, hogy a legcsúnyább szó, ami elhagyta a számat, az az idióta volt, pedig amúgy találnék rá szép cirkalmas fordulatokat, hálistennek a gyerek nem igazán fogta fel, hogy 2 mp-re voltunk mi is a csattanástól, helyette végigvehettem vele kresz alapszabályait a bethesdáig, ahol két órát kellett várnunk, mert egy gergőkorú lányka babot dugott az orrába, és nem tudták kiszedni, ezért mentővel átszállíttatták valahová, majdnem mondtam az anyukának, hogy hagyja a manóba a bioéletmódot és adjon a gyereknek franciadrazsét, mert az legalább elolvad, de aztán hálistennek visszafogtam a bennem rejlő humorheroldot, volt szegénynek elég baja. :-) A gyerek viszont ámulatba ejtette a többi várakozót, mert szerényen kunyerált tőlem egy százast, bedobta az automatába, kikereste a krémcsokoládé opciót, és vett magának egyet lazán, és fura volt őt együtt látni vadidegen ötévesekkel, sokkal idősebbnek tűnt mind testileg, mind agyilag, amikor meg egy csini anyuka kedvéért hirtelen nekilátott a vérmocskos várakozó előterében öklös fekvőtámaszokat nyomni, amiről alig tudtam lebeszélni, hirtelen már az is bevillant, milyen lesz majd kakaskodó copfhúzogatós kiskamasznak, kész leszek :-))))))

Címkék: pömpöllér  |   | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr431712202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csibie 2010.01.29. 21:25:14

Régóta írogatom neked, hogy Pömpöllér nem átlagos. Mindig megelőzi a korát legalább 1 évvel.

Átlagosnak az én lükém mondható aki hozza a korosztályos lükeséget, figyelmetlenséget és nem olvas, nem ír. :)

Judit* 2010.01.30. 18:58:43

Franciadrazsé :-DD
Az úrfin nem győzök csodálkozni! ;-)

buboreek 2010.01.30. 23:30:02

előzőhöz: a hideg "monnyon" le!!!! :o))

ami meg az autós manővert illeti, hát le a kalappal!!! ;o)

Köszönöm a társasjátékos beszámolót, gyűjtöm az effélét, mert néha csak a doboz mutatós, a tartalom meg nulla pontos.

És ragadnám az alkalmat, hogy rákérdezzek, Pömpöllér nemhallása miben nyilvánul meg? Van nekem egy fiacsom, aki perpill 4,5 éves, és folyamatos a: tessék? mi? mit mondtál??? khm, idegesítő. minden szempontból. gyanítom, hogy csak elábrándozik ha beszélek hozzá (egyszer próbáltam suttogva beszélni hozzá mikor háttal volt és nem figyelt), de mivan ha mégis más... Ezért kérdezem... :o)

Chipie 2010.01.31. 07:38:53

buboreek :-) Pömpöllér nemhallása abban nyilvánul meg, hogy nem hall :-)) Tehát rászólunk, és meg se moccan, ha nem látja a szánkat, és ha bizonytalan vagy, akkor úgy kell tesztelni a gyereket, hogy háttal állsz neki, és arról kezdesz halkan beszélni, hogy mekkora legórendőrséget is fogsz neki venni, vagy inkább tűzoltóságot szeretne, és amúgy is itt van nálad egy nagy csoki, amit neki szántál, és ha nem reagál ezekből semmire, akkor szervi a baj :-D
Most meg már direkt prbálgatjuk, azaz elküldöm tőlem 3 méterre, háttal nekem, és egyre halkabban mondogatok szavakat, amiket vissza kell mondania, és aztán nagyjából kiderül, hogy honnan nem hallja. :-)

Judit* 2010.01.31. 20:34:31

És mit mondtak a fülészeten?

buboreek 2010.01.31. 22:22:52

Igen, mit mondanak?

Amúgy köszi megint, ilyesmivel próbálkoztam, és diagnózisom szerint Bencefi szelektív hallással rendelkezik, plusz nagyon elkalandoznak a gondolatai, mert az őt érintő kellemes dolgokat azért meghallja. Ezt a három méterről suttogást még kipróbizzuk. :o)))
süti beállítások módosítása