2009.06.12. 23:26| Szerző: Chipie

Ez a fantázianeve az arcfestős blognak, amin pár napja melózunk, és mostanra nagyjbáól kész, már csak töltögetem bele a képeket.

Emiatt is vagyok eltűnve, mert napközben a Hármak gondoskodnak róla, hogy ne tudjak a gép elé ülni, este meg hol a zuram szerkesztgette az arcfestősblogot, hol én, aztán meg már késő volt, namindegy.

A lényeg az, hogy úgy döntöttünk a barátnőmmel, akivel együtt szoktunk pingálgatni, hogy mivel annyit dicsérnek minket, meg hívnak, megpróbálunk egy szinttel feljebb lépni, és megnézzük, tudunk-e ebből egy kis zsebpénzt csinálni magunknak. Annyit mindenesetre már elértünk, hogy a saját gyerekeink már sóhajtozva forgatják a szemüket, ha ki akarjuk őket festeni, szóval erről ennyit, most keresünk új alanyokat. :-) Igazából a múltkor döntöttem el, hogy belevágok, amikor egy ismerős révén elhívtak egy barkácsáruházba gyereknapra arcot festeni, és ugyan nem voltak sokan, mert pocsék idő volt, és a gyereknapot ezért behelyezték a körfűrészek és a kaspók közé, de akik ott voltak, nagyon tetszett nekik amit festettem, többen megkérdezték, hol lehet engem elérni, meg az unalmamban kifestett hostesslányka is odavolt, és abban a némileg extravagáns sminkben ment este partizni, amit rápingáltam, és ő is szeretett volna repetát, úgyhogy most itt van, nézegessétek, és minden reklámot köszönök! :-))))

(aztán majd írok is a kiscsaládról hamarosan, mert gyűlnek a gyerekszájak is, ízelítő:

Én:....és akkor a gonosz mostoha teljesen megváltoztatta a külsejét, hogy Hófehérke ne ismerjen rá....

Pömpöllér: ....de a belseje ugyanolyan maradt?? )

 

Ja, éa  lényeg: az oldal linkje: arcfestes.advesz.net

 

de mindjárt berakom oldalt is a linkekhez.

Címkék: személyes  |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr761181963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csínó 2009.06.17. 21:17:19

Pakkapikusz :-) Nagyon jó név! Ha jól emlékszem, Lujzi alkotta? Sok sikert ás sok kuncsaftot!

norkaa 2009.06.21. 14:26:33

Annyi munkád lett, hogy nem tudsz blogni?!? :)
süti beállítások módosítása