2009.06.05. 11:12| Szerző: Chipie

Előre is elnézést kérek a Lujzi-fanclubtól, de tegnap bizony nekiestem a két nagyobbik gyerekemnek, és lenyírtam őket, ami Pömpöllérre már nagyon ráfért, mert a rengeteg hajától már kezdett akkora feje lenni, mint egy medicinlabda, így félcentisen meg újra visszanyerte azt a tipikus angol futballhuligán-külsőt, amit imádok, mert annyira stimmel lyenkor a külcsín a belbeccsel, hogy ihaj :-)

És akkor a Lujzi elkezdte a vérhisztit, hogy őt is nyírjam le sünmalacra, őt is, őt is, úgyhogy megtettem, amit már egy ideje fontolgatok, mert ugyan nagyon szép volt a szőke lobonca, de kibontva nem hordhatta, mert a szemébe lógott, kócolódott, a fésülést utálja, már akkor is jajong automatikusan, ha éppen hozzá sem ér a hajkefe, az örökös copfozástól meg elkezdett töredezni a haja, úgyhogy fogtam az ollót, és lenyisszantottam egy elég jelentős hányadát a sérójának, egész jól sikerült, ahhoz képest, hogy guminőt játszott hajvágás közben, és nyeklett-nyaklott vihogva, a Gergő meg rángatott ordítva az ollóért, úgyhogy maximális riszpekt a gyerekfodrászoknak, komolyan elgondolkodtam lucia gyereksatus ötletén, de aztán ilyen divatosan tépett (muhaha) lett a frizkó, innentől kezdve mindenkinek azt fogom mondani, hogy direkt van öt centi eltérés a két oldal között. :-D

Kicsit féltem, hogy milyen lesz rövid hajjal a tyúk, de aztán rájöttem, hogy annyira szép, hogy gyakorlatilag kopaszra is nyírhattam volna, az se sokat rontott volna a megjelenésén, bár tudom, elfogult vagyok. Mindenesetre nekem tetszik. :-)

 

Címkék: pömpöllér lujzibujzi  |   | 8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr421165172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paramami 2009.06.05. 12:25:37

elképesztően jó lett!!!!!!!!!!
való igaz, hogy Lujzinak tök mindegy, hogy milyen a haja, tényleg annyira szép, hogy az hihetetlen.
nagyon nagyon jó lett! nagylányos és kellemes és minden :)
csinos, bájos, imádnivaló!

Zsenci meg gazember :)

nesztelencsiga · http://admin.freeblog.hu/profile/23244/ 2009.06.05. 14:33:18

Nekem így is nagyon tetszik Lujza, sőt, nekem ez a kedvenc hajhosszom lányban, meg Pömpi is szép lett, jó a fejformája :)

norkaa 2009.06.05. 14:49:32

Akkor most Géza rocker, Lujza pedig emos? És egymással hogy jönnek ki? :-))))

csibie 2009.06.05. 20:31:01

Lujzi kifejezetten bájos ezzel a frizurával! Nekem jobban tetszik, mint a hosszú.

Pömpire meg nagyon találó az angol futballhuligán kifejezés, gazember ábrázata van. :)

norkaa 2009.06.05. 21:08:03

Láttam mostanában a pasit élőben, nem csak az ábrázatja gazemberes nekije! :-D

Check 2009.06.06. 18:37:22

Nagyon szuper a kiscsaj haja! Bocsi a nőcik így hordják a hajukat, mert még éppen hajcsat képes, és dobálgatni is lehet. Copf, piha! :-)
süti beállítások módosítása