2009.02.18. 11:01| Szerző: Chipie

Ilyet is tudnak, Gergő belealudt a kajálásba, Lujzi meg kihagyta a déli alvást, és mellépunnyadt :-)

Amúgy most alvási válság van, ez a két kicsi összeesküdött ellenem, Gergő átlagban háromszor kel éjszaka, 4-5 körül megint le kell vele cihelődnöm a kanapéra, hogy ne keltse fel a többieket, és ehhez most betársult az, hogy Lujzi is bekattant, pedig ő mindig jó alvó volt, ezért bízom benne, hogy csak átmeneti a dolog, de egy hete minden éjszaka felébred úgy három körül, van, hogy üvölt, van, hogy csak simán megjelenik az ágyunk mellett és bemászik, vagy be se mászik, csak elkezd szöszmötölni körülöttünk, namármost az álmosság meg a lustaság nagy úr, mint darth vader, úgyhogy párszor hagytuk, hogy közöttünk aludjon, ami önmagában nem lenne gáz, csak éppen amikor már ott van Gergő is, akkor a két kis lökött felrugdossa-fetrengi egymást, meg minket, és az egész éjszakánk tönkremegy, úgyhogy mostanában esténként pénzfeldobással döntjük el, ki szán az éjszakájából plusz 40 percet arra, hogy a libát visszaterelgesse az ágyába, és megdumálja, hogy ne üvöltse teli torokból, hogy nem akar aludni, mondjuk speciel tökmindegy, mert ma az apja volt a soros, persze nem ébredt fel az első sírására, én persze igen, megbökdöstem, hogy mehet libát nyugtatni, át is ment, én azonnal visszakómáztam, és arra ébredtem, hogy bökdös, hogy menjek és csináljak valamit a lányommal, mert ő agyoncsapja, kitámolyogtam, beraktam a lányt az ágyába, az ordított, Pömpöllér felébredt, Gergő felébredt, és beletelt legalább tíz percbe, mire sikerült kiszednem a csajból, hogy mi a problémája, és akkor ott rögtön agyvérzést is kaptam, ugyanis az volt az ő rettenetes gondja, hogy azt a baldachint, amit este talált meg a szekrény mélyén, és rakatott fel az ágyára nagy boldogan, merthogy hercegnőágy, jupijéé, azt vegyem le onnan. Levettem, csaj bekussolt, felborult, és aludt, én meg a fogam között szűrtem a bazdmegeket :-)))

És tudom, hogy az érettségijük környékén már biztos nem fog egyik se az ágyam mellett üvöltözni, de az még olyan messze van. :-D

Címkék: gergő lujzibujzi hülyealvás  |   | 8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr10950216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csíkospulcsi 2009.02.18. 12:01:57

Nekem ilyenkor az szokott eszembe jutni, hogy 12-15 év múlva, mikor éjjel nem jönnek haza a megbeszélt időre, és fogalmam sincs majd, hogy merre lehetnek, na akkor fogom kívánni, hogy bárcsak az ágyában nyüszítene még mindig egy korty vízért! És ismét lehülyézem magam, hogy nekem semmi nem jó!

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2009.02.18. 12:18:39

Akkor te fogsz hajnali háromkor az ágyuk mellett üvöltözni. De legkésőbb másnap délben. :D

paramami 2009.02.18. 12:32:27

@hawah: :DDDD
ez milyen igaz :))
ha választani kell, inkább üvöltözzön ő az ágyam mellett 2 évesen :)


nagyon édese, ez tegnap volt ?

paramami 2009.02.18. 12:33:22

Gergő nagyon vicces, olyan, mintha a 10. üveg tápszer kiütötte volna :D

norkaa 2009.02.18. 12:36:09

Így tényleg édibébicukifalatok, de azért tőlem egy hangos RÉSZVÉTEM! neked! Meg hogy remélem, már működik a kávéfőződ!!!!

Ammandina 2009.02.18. 13:33:06

Szia! Mint új hozzászóló gratulálok a csodaszép gyerekekhez!
Nálunk alvás témában nagyon bevált, hogy a nagynak (majd 5 éves most) normál, felnőtt méretű ágya van, azt kapott amikor kinőtte a rácsost. Így ha a gyerek a franciaágyban köt ki, akkor az apja vagy én átkóvályog az ő ágyába aludni, és nyugodtan alszunk reggelig, nem alszunk hárman, négyen egy ágyban. Ha a kicsi balhézik éjszaka, akkor a nagyot átvisszük a franciaágyba, és én "alszom" a nagy helyén. A nagy ágyhoz persze elég nagy gyerekszoba kell, de tényleg praktikus.

Kiss Mama 2009.02.18. 14:25:08

óóó, ezek szerint elillant a coffea-hatás? mondjunk nálunk sem állandó, de legalább 10-ről lementünk stabil 2-3-ra ébredésileg, az is valami :) elmúlik, elmúlik - mondják mások, én még nem tudom, ugye :)))
annyira ÉDESEK, ahogy alszanak, vagy csak azért, mert alszanak? haha.
üdv takonyországból!

csibie 2009.02.18. 20:53:55

Nagyon helyesek ahogy kidőltek! :)

Egyébként ismerős amiről írsz, ugye nálunk mai napig kijárkál D. a Kicsi meg mostanság just for fun kel. Én is a fogam között szoktam mondani a csúnya szavakat. :)
süti beállítások módosítása