2009.01.28. 12:58| Szerző: Chipie

Nézegetem a tv-műsort, és hirtelen ez figyel be az arcomba, nem tudom, csak én találom vérgáznak, hogy élveboncolás van a szupicuki családi filmben??????

 

Breki világot lát (am. családi film, 2002) (12)

Breki, Kurutty és Gukker, a három béka, elhatározza, megnézi, mi van a mocsáron túl. A sok kaland után végül mindannyian egy gimnázium biológia óráján találják magukat, ahol fel akarják boncolni őket.

 

Eszem megáll.

Címkék: személyes  |   | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr42908135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirkobaba 2009.01.29. 00:12:27

ne haragudj, de megedesitetted az elottem allo napot :) ez k.jo! :)))

pirike2000 2009.01.29. 15:14:54

Chipie, olvaslak ezer éve, és szuper család vagytok,

ehhez meg annyit, hogy ezt épp nem láttam, de ha Kermit van benne, az csak jó lehet, imádom az egész Muppets társaságot. Gondolom, vmi vicc lesz a végén belőle, vér tuti nem lesz. Kermit for President :)

Chipie 2009.01.29. 15:33:38

Pirike, hááát, én végülis megnéztem kíváncsiságból, pont mindenki aludt, és vér valóban nem volt benne, de a gyerekemnek tuti nem mutatnám meg, ott villogtatta a gonosz prof a szikéjét, meg magyarázta, hogy miután felvágtuk őket és kivettük a szerveiket, kis testük kikerül a szemétbe (!), aztán persze kiderült, hogy a prof azért ilyen, mert élete első boncolásán is beszélt hozzá a béka vagy mi, szóval kermit ide vagy oda, nem kerek nekem ez a sztori.....

Mirkobaba, ideírom, megkérdeztem a dokinkat a crp-készülékről, de csak röhögött, hogy több millió, ez egy orvosi műszer, nem ilyen házi használatra való, mint a vércukor-mérő pl. úgyhogy evvan.

norkaa 2009.01.30. 18:26:07

Mirko, akkor kell keresni egy jó gy.orvost inkább! ;)
Láttad, Ch., a kommentet a port.hu-n? Kingababa lelkendezik, micsoda édi kis film. Na ez a nocomment kategória nekem.
süti beállítások módosítása